התקדמות בפרשה. ז'וסואה לראשי באר שבע: "מתגעגע לילדה שלי"

ז'וסואה | דני מרון

במועדון טרם קבעו מועד סופי לוועדת המשמעת, אבל נותנים לקשר הזדמנות לעזוב מיוזמתו בטרם יחל הליך משפטי, ממנו אלונה ברקת רוצה להימנע. הבעיה: סעיף המשמעת בחוזהו מעורפל. ארגון השחקנים ייצג גם את שגיב יחזקאל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי הפרסום על גיבוש הדעות בהפועל באר שבע לשחרורו של ז'וסואה, במועדון מתכננים את השלב הבא. משיחות שנערכו אמש (חמישי) בין בכירי הקבוצה, עולה כי הפורטוגלי ושגיב יחזקאל טרם קיבלו תאריך סופי למועד ועדת המשמעת, אך היא אמורה להתכנס בקרוב.

נציגי ארגון השחקנים ילוו את השניים בתהליך, אולם נראה כי הפור כבר נפל: יחזקאל יידרש להתנצל בפני חבריו לקבוצה בנוסף לקנס שיקבל. כזכור, השניים לא מורשים להגיע לאימונים עד פרסום ההחלטה הסופית ובגלל שהתהליך ייקח זמן הם כמובן לא יופיעו למשחק הקרוב.

לגבי ז'וסואה, שהושעה גם הוא עד ועדת המשמעת, הטיפול בסאגה הזאת הוא קצת יותר מורכב ומתחלק למספר אפשרויות. מתברר כי בחוזה של השחקן מופיע סעיף התנהגות כללי, אך מבחינה משפטית ייתכן שיתעורר קושי מסוים להתנער מהחוזה. היועצים המשפטיים של באר שבע בדקו את הנושא אתמול.

יחד עם זאת, בבאר שבע רוצים לראות איך השחקן יגיב. ז'וסואה, כך מתברר, פנה לראשי המועדון לאחרונה וסיפר על בעיות אישית שנוצרו מאז חתם בקבוצה. "אני רוצה לראות את אשתי ובתי ולא יכול, בטח לא במצב הנוכחי. קשה לי כאן מאוד, אני מתגעגע לילדה שלי", אמר לראשי המועדון.

אם ז'וסואה יבין את הסיטואציה וירצה לעזוב לבדו, הצדדים עשויים להוציא הודעה משותפת על פרידה שנובעת בין היתר משיקולים אישיים. אם השחקן יתעקש להישאר, מה שבמועדון לא בטוחים שיקרה, ייתכן והצדדים יפנו להליך משפטי, עניין שבהפועל באר שבע היו מעדיפים להימנע ממנו. במקרה כזה, תסביר באר שבע לשחקן כי הוא עבר מספר עבירות משמעת שבגללן הוחלט להתיר את החוזה. השחקן יטען מנגד, כי עד כה לא הוחלט לשחררו ואילו הוא לא זה שיזם את התקרית עם יחזקאל. אלונה ברקת, כך טוענים במועדון, הייתה מעדיפה להימנע ממצב בו השחקן מנהל מאבק נגד הפועל ב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי