חיפה סומכת על בכר: "ההכנה הפסיכולוגית החלה כבר בקריית שמונה"

ברק בכר | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מהמאמן: "הראיון אחרי ק"ש הרגיע את האוהדים". דוניו בתמונת ההרכב למשחק הגורלי מול הפועל ב"ש ביום ראשון, קהל ירוק נוסף ייכנס אם הדרומיים לא ירכשו את כל הכרטיסים. נמשך המעקב אחרי אורי דהן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חוותה אכזבה גדולה ביום רביעי האחרון ב-1:1 הכואב מל קריית שמונה, בו ספגה דקה לסיום תוספת הזמן שער שוויון שמנע ממנה תואר אליפות. ההכרעה עברה אל מחזור הסיום, למשחק מול הפועל באר שבע בסמי עופר ביום ראשון, ובמועדון מבינים כי העבודה לקראת המשחק מול הקבוצה מבירת הנגב היא בעיקר מנטלית.

הירוקים צריכים לעשות את הסוויץ', לא להיכנס ללחץ ולא להיכנס לפחדים מיותרים אחרי האכזבה האחרונה. הם צריכים להגיע דרוכים, חדים ורעבים למחזור הסיום, ועל כן המאמן ברק בכר התחיל אתמול (חמישי) את האימון עם שיחת מוטיבציה לשחקנים. בסביבת המאמן נזכרו באליפות הראשונה שלו עם הפועל ב"ש, אותה יכול היה להבטיח מחזור לסיום במשחק מול מכבי חיפה, ובדיוק כמו הפעם, ספג בדקה ה-90 שער (הירוקים ניצחו 1:2) וההכרעה עברה למחזור הסיום. אז, ב"ש ניצחה את בני סכנין וזכתה באליפות.

בקרב ראשי מכבי חיפה סומכים על בכר ואמרו: "אחרי כל משחק מאכזב העונה ידענו להתעשת באופן מיידי וזה יקרה גם הפעם. ברק התחיל את ההכנה הפסיכולוגית למשחק מול באר שבע כבר בראיון אחרי קריית שמונה, הוא הבין שאין טעם להוריד את הראש ושידר לשחקנים שהראש תמיד קדימה. הוא הרגיע את האוהדים".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

כל 27 אלף הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה נמכרו למשחק מול ב"ש נמכרו כבר לפניו יותר משבוע. שאר הכרטיסים הוקצו לאוהדי הקבוצה מבירת הנגב, והירוקים מחכים לראות האם היא תצליח למכור את כל כרטיסיה לאוהדיה. אם זה לא יקרו, בכרמל ינסו להכניס אוהדים ירוקים נוספים. "תהיה דחיפה אדירה של הקהל ואנחנו מקווים שבסוף תהיה חגיגה גדולה", אמרו במועדון.

לברק בכר מצפה חסרון מקצועי לא פשוט. שני שחקני מפתח בדמותם של בוגדן פלאניץ' ונטע לביא לא יוכלו לשחק. הבלם בגלל פציעה והקפטן בגלל צהובים. רמי גרשון יפתח שוב במרכז ההגנה לצד עופרי ארד, בעוד את הקשר יחליף במרכז השדה מוחמד אבו פאני. בחוד, גודסוויי דוניו בתמונת ה-11 ועשוי ולהחליף את ניקיטה רוקאביצה.

בנושא לאחר, במשחק האחרון מול קריית שמונה נמשך המעקב על הבלם של הקבוצה הצפונית אורי דהן, שסיפק משחק טוב. בעבר מכבי חיפה הציעה לרכוש מחצית מכרטיסו של דהן בן ה-21, אך נתקלו בסירוב. ייתכן מאוד כי ניסיון נוסף ייעשה בקיץ הקרוב, בו עאיד חבשי אמור לעזוב את הירוקים.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי