מגן ב"ש יעבור לחדרה, שקרובה לצרף את אזרואל. גם אינברום יגיע?

דודי טויטו קרב לסגירה בקבוצה של מנחם קורצקי, שצפויה להודיע על החתמתו בשבוע הבא. גם מגן מכבי הרצליה, שנחשב לפוטנציאל גדול, אמור להצטרף. שחקן מכבי פ"ת על הכוונת, גם שמו של ערן ביטון עלה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי מומנטום נהדר ועונה שהסתיימה במקום השמיני, בהפועל חדרה קיבלו תיאבון ורוצים לחזק משמעותית את הסגל לקראת העונה הבאה. בעקבות חזרתו של מקס גרצ'קין לבית"ר ירושלים, בקבוצה מחפשים מגן שמאלי ומי שצפוי להצטרף לקבוצה הוא דודי טויטו מהפועל באר שבע.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, באר שבע מחזיקה באופציה על המגן עד תחילת יוני, אך היא לא צפויה לממש אותה וטויטו, שהוזכר לאחרונה כמועמד גם להפועל חיפה, אמור לחתום בקבוצה של מנחם קורצקי. בחדרה ציינו כי המו"מ בין הצדדים קרוב לסגירה והשחקן צפוי לחתום בשבוע הבא.

במקביל לעמדת המגן השמאלי ולמרות החתמת מוחמד גדיר, בחדרה מחפשים שחקני התקפה נוספים. אחד השמות שעלו הוא של אור אינברום ממכבי פ"ת, כאשר גם עמית זנטי מבני יהודה הוזכר כאופציה עבור חדרה, אולם נראה כי האחרון ימשיך במדי הקבוצה מהשכונה גם בלאומית.

בנוסף, בחדרה עוקבים אחר מספר שחקנים מליגות נמוכות ומהליגה הלאומית וצפויים לצרף את מגנה השמאלי של מכבי הרצליה, דולב אזרואל, שנחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר בליגה א' ובמועדון מהשרון מאמינים שמדובר בפוטנציאל גדול. שם נוסף שעלה על הפרק הוא של ערן ביטון, קשר הפועל עכו, שבמקביל מעורר עניין גם בהפועל קריית שמונה ובמכבי פתח תקווה.

דודי טויטו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי