כל הקודם זוכה: אשדוד מחלקת 150 כרטיסים והסעות למשחק מול פ"ת

אוהדי מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן

במועדון קראו לאוהדים להגיע לאצטדיון המושבה ביום ראשון (החל מ-20:15, ישיר בספורט3, למשחק בו הקבוצה אמורה להבטיח את המקום השלישי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

רק תסריט מאוד ספציפי ימנע ממ.ס אשדוד לסיים את עונת 2020/21 במקום השלישי. הקבוצה של רן בן שמעון תשחק באירופה בעונה הבאה, וההכנות אליה ייפתחו כבר בשבוע הבא, כאשר המאמן יחליט מי מהסגל הרחב ישוחרר.

הקבוצה תפגוש במחזור סיום העונה ביום ראשון את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה (החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט3), למשק בו בן שמעון לא יעמוד על הקווים, זאת בשל העובדה שהקבוצה רשמה איחור שלישי העונה אל כר הדשא בפתיחת המחצית השנייה במשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון האחרון.

המועדון קורא לאוהדים לבוא למשחק ואף החליט לחלק 150 כרטיסים והסעות על חשבונו. הקריאה הזו מגיעה בעיקר בגלל חוסר היענות של האוהדים להגיע למשחקי הבית באצטדיון הי"א. מול מכבי תל אביב ביום רביעי האחרון, לדוגמה, נכחו רק כ-400, למרות העונה הגדולה שחווה אשדוד.

בהודעת הקבוצה נכתב: "מועדון ספורט אשדוד קורא לאוהדי הקבוצה להגיע למחזור האחרון של העונה ולהודות לשחקנים על עונה מדהימה. המועדון החליט לסבסד על חשבונו הסעות למשחק + כרטיסים בחינם ל-150 הנרשמים הראשונים (הרישום מתבצע דרך האתר הרשמי). אנו קוראים לאוהדי הקבוצה לבוא ולהיות חלק מהעונה המדהימה הזאת".

מ.ס אשדוד קוראת לאוהדים להגיע מול מכבי פתח תקווה | מ.ס אשדוד
עוד באותו נושא: רן בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי