יחזקאל: "רוצה להתנצל בפני ב"ש, אני מגנה אלימות בכל תוקף"

החלוץ בתגובה ראשונה לאחר התקרית עם ז'וסואה: "לא משנה מה הגורמים, אין הצדקה לאלימות. צריך לשמור על איפוק ולא להיגרר למקומות כאלה. זו לא הדרך לפתור בעיות וההשלכות הן תמיד לא טובות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יומיים לאחר התקרית החמורה בין שגיב יחזקאל לז'וסואה, שהובילה להשעייתם של השניים עד לסיום העונה, החלוץ הישראלי הגיב הערב (שישי) לראשונה לאירוע האלימות החריג והביע חרטה עמוקה.

"שלום לכולם, קודם כל, אני רוצה להתנצל בפני כל משפחת הפועל באר שבע: המועדון, השחקנים, האוהדים ובעיקר, בעיקר הצעירים שבהם, אותם אני כל כך אוהב. בתור שחקן כדורגל בליגת העל אני יודע שאני משמש דוגמה לבני נוער רבים ודווקא בגלל אירועי הימים האחרונים, חשוב לי לפנות אליהם כאן ישירות ולומר שאני מצטער ומגנה אלימות בכל תוקף. זו לא דרכי ולא דרך המועדון".

"לא משנה מה הגורמים, אין הצדקה לאלימות. צריך לשמור על איפוק ולא להיגרר למקומות כאלה. זו לא הדרך לפתור בעיות וההשלכות הן תמיד לא טובות. לצערי הרב, לא אוכל לשחק במשחק הקרוב, משחק שמאוד רציתי לשחק ולעזור לחברים שלי לנצח. עם זאת, אני סומך עליהם ובטוח שהם יעשו הכל גם בלעדיי. אני שוב מצטער בפני כל מי שנפגע מהסיטואציה, שלא אופיינית לי ולמועדון שאת חולצתו אני גאה ללבוש. שבת שלום ושקטה לכל עם ישראל".

שגיב יחזקאל, ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי