ואן לוון: "אין תחזית לראשון. נבוא לשחק את המשחק שלנו"

פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

לקראת המשחק נגד ק"ש (ראשון, 20:25 בספורט4), המאמן ההולנדי סיפר: "לפני כמה חודשים לא חשבנו שנתחרה על האליפות, אבל אנחנו מוכנים למשחק". גורם בסביבת השחקנים: "כולם מאמינים". האופציה על הרננדס תמומש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, שידור ישיר בספורט4 החל מ-20:25) בבלומפילד את אחת הקבוצות ששמו לה מקל בגלגלים במרוץ לאליפות – הפועל קריית שמונה, במסגרת המחזור ה-36 והאחרון בליגת העל לעונת 2020/21. כידוע, למכבי חיפה שתארח במקביל את הפועל באר שבע, תספיק נקודה כדי להניף את הצלחת גם אם הצהובים ירשמו ניצחון ביתי על הקבוצה שגברה עליהם 0:2 במפגש הקודם בפלייאוף העליון, אך בקריית שלום יודעים כי תואר נוסף מונח על הכף השבוע – גביע המדינה. דור פרץ המוצהב ייעדר מהמשחק, בעוד יונתן כהן ישוב לסגל.

"אנחנו עדיין מתחרים על האליפות במחזור האחרון, זה משהו שלא חשבנו עליו לפני חודשים רבים", אמר המאמן פטריק ואן לוון לקראת המשחק. "היו לנו עליות וירידות בשבועות האחרונים, משחקים עם שערים, עם פחות שערים, אבל עדיין הרבה הזדמנות. כן, אנחנו מוכנים למחר".

דילמה בבחירת הסגל: "תמיד יש מחשבות חיוביות ושליליות סביב משחקים אבל בסופו של דבר אני יכול להיות מרוצה מהמאמץ של כל השחקנים שכשירים, ברגעים כאלה קשה לפעמים להשאיר שחקנים בחוץ". כשירות השחקנים: "הכל ברור לגבי מי כשיר ומי לא. אותם השחקנים שלא היה כשירים למשחק באשדוד לא יהיו כשירים גם מחר. אחד שיכול לחזור לסגל, אבל התאמן רק פעם אחת עם הקבוצה, עשוי להיות יונתן כהן אבל נראה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

תחזית ליום ראשון: "נשחק את המשחק שלנו, זו התחזית שאני יכול לתת, על זה אנחנו עובדים. ננסה לשחק בסגנון שלנו". המגן מתן בלטסקה הוסיף: "שמחנו מאוד כששמענו על ה-1:1 של מכבי חיפה. עכשיו נעשה את העבודה שלנו ומה שצריך לקרות יקרה. זה לא בידיים שלנו".

"הסיכוי לזכות באליפות מחר קטן מאוד, אבל כל עוד הוא קיים, אף אחד לא יוותר וכולם מאמינים שזה יכול לקרות", אמר גורם בסביבת השחקנים. "גם אם מכבי חיפה תיקח אליפות, זה לא ישפיע על ההכנות לגמר הגביע ביום רביעי. אין ספק שמדובר בארבעה ימים של מתח ודרמה כמו שחווים רק במועדונים הגדולים".

המאמן ואן לוון, שאמור לקבל את המושכות גם לעונה הבאה אחרי גמר הגביע, יחליט יחד עם ההנהלה בנוגע להמשך דרכם של שחקנים אשר מסיימים חוזה. שניים שכבר קיבלו הצעות הם דניאל טננבאום ואנריק סבוריט, שאמורים לתת תשובה לפני יציאתם לחופשה. מעבר לכך, בין השחקנים שמחכים להצעה ניתן לציין את איתן טיבי, מאור קנדיל, ניק בלקמן, אבי ריקן, איתי שכטר ודור פרץ.

מכבי ת"א עדיין מאמינה בסיכוי לאליפות | לירון מולדובן

באשר ללואיס הרננדס, מכבי תל אביב תממש את האופציה להשאיר את הבלם הספרדי לעונה נוספת. הצהובים מחזיקים באופציה כזו גם במקרה של אלכסנדר פשיץ', אשר לגביו טרם התקבלה החלטה, אך מסתמן כי החלוץ הסרבי לא ימשיך בקבוצה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, שחר פיבן (אנדרה ג'ראלדש), איתן טיבי, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה (אנריק סבוריט), דן גלזר, מתן בלטקסה, דן ביטון, אדוארדו גררו, ניק בלקמן, טל בן חיים (אילון אלמוג).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי