בק"ש מזהירים: "מכבי ת"א תצטרך להזיע מולנו". אמנגה עשוי לפתוח

אחרי ה-1:1 עם מכבי חיפה, בקבוצה מהצפון רוצים לשמור על ספורטיביות בראשון (20:25, ספורט4) למרות שלא יצליחו להגיע לאירופה. הקשר שכבש בתמונת ההרכב, שביעות רצון על זימונו של דהן לנבחרת: "יש עוד שראויים"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה הייתה בכותרות בימים האחרונים כאשר בזכות התיקו הדרמטי שחילצה ממכבי חיפה דחתה את חגיגות האליפות של הירוקים והביאה למחזור סיום מרתק במיוחד בליגת העל. כעת, הקבוצה של קובי רפואה תרצה לעשות את העבודה גם מחר (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט4) נגד מכבי תל אביב ואולי אף להשפיע שוב על גורל האליפות. נזכיר כי ק"ש כבר גברה על הצהובים 0:2 בפלייאוף והנחילה לפטריק ואן לוון את הפסדו הראשון והיחיד בליגה.

"אמרנו לפני המשחק נגד מכבי חיפה חיפה וגם כעת אנחנו אומרים שוב – הרצונות של קבוצות אחרות לא מעניינים אותנו. הראש שלנו רק בהצלחת הקבוצה שלנו", אמרו במועדון והוסיפו: "מכבי תל אביב תצטרך להזיע מולנו". מבחינה מקצועית סובלת הקבוצה של רפואה מהיעדרויות רבות כמו של סמואל בראון, יואב הופמייסטר ואופיר מזרחי. בנוסף, שחקנים רבים פנו לצוות המקצועי והתלוננו על עומס ולכן רפואה מתלבט לגבי ההרכב עמו יפתח במשחק. מייקל אמנגה שהיה אחראי לשער הדרמטי, עשוי לקבל הזדמנות בהרכב הפותח של הקבוצה.

בנושא אחר, בקבוצה הביעו שביעות רצון מזימונו של הבלם אורי דהן לסגל של הנבחרת הבוגרת. מאמן הנבחרת, וילי רוטשטיינר, נכח במשחק האחרון של הצפוניים ועקב אחר דהן והחליט לזמנו למשחקי הידידות הקרובים. "נחמיאס זומן בעבר וכעת דהן מראה את האיכויות שיש לנו בחלק האחורי. ישנם עוד שחקנים נוספים שראויים לזימון" אמרו בקריית שמונה.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: דז'וגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, אדריאן רוצ'ט (ידין לוגסי), סאקו טורה (מייקל אמנגה), רועי קצת, מוחמד שכר (גיא בן לולו), יוג'ין אנסה ולוסיו 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי