התרגשות באשדוד לקראת מחזור הסיום, התלבטות לגבי ההתקפה

הקבוצה של בן שמעון צפויה לסיים במקום ה-3 ולהשוות את שיאה. גורם: "תהיה קבוצה חזקה יותר בשנה הבאה. מחכים להגיע לאירופה". אוחיון יעמוד על הקווים נגד פ"ת בראשון (20:15, ספורט3). בריהון או ספורי לצד דוד

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תסיים מחר (ראשון) את העונה הנהדרת שלה כשתתארח אצל מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה (20:15, שידור ישיר בספורט3). אשדוד תבטיח את המקום השלישי גם במקרה של הפסד מינימלי כשיש לה פער של שלוש נקודות על הפועל באר שבע (תפגוש את מכבי חיפה) וכן יתרון של ארבעה שערים בהפרש שערים.

רן בן שמעון עתיד להשוות את הישג השיא של הקבוצה אז בעונת 2004/05 סיימה במקום השלישי והיא תשתתף בקונפרנס ליג. גורם בקבוצה כבר מביט קדימה: "אנחנו מחכים לרגע שנגיע לאירופה. בשנה הבאה תהיה לנו קבוצה חזקה הרבה יותר".

המאמן לא יעמוד על הקווים משום שהקבוצה ספגה עונש בשל עליה מאוחרת למגרש במחצית השנייה במהלך ההפסד 2:1 נגד מכבי תל אביב (בפעם השלישית העונה). במקומו ינהל את המשחק עוזרו משה אוחיון. כמו כן, בפן המקצועי, פיראס אבו עקל ורועי גורדנה ייעדרו בשל כרטיסים צהובים. עדיין לא ברור האם בהתקפה ישחק יעקב בריהון לצדו של דין דוד או שמא רמזי ספורי.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1035143

בקבוצה מאמינים כי גורדנה יישאר בקבוצה. הקשר, בדומה לשלומי אזולאי, מסיים את חוזהו בתום העונה. מספר קבוצות בליגת העל מחזרות אחרי השנים שהציגו יכולת נהדרת העונה, אך במקביל אשדוד מנהלת עם השניים משא ונתן על המשכיותם.

ההרכב המשוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גילי כהן, מוטרי קמאהני, מוסא בגיוקו, שלומי אזולאי, עוז בילו, מוחמד כנעאן, דין דוד, יעקב בריהון (רמזי ספורי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי