אחרי שביקש לראות את משפחתו, ז'וסואה עזב את ישראל

ז'וסואה | אריאל שלום

אחרי שהפורטוגלי הודיע לראשי הפועל באר שבע כי הוא רוצה לעזוב למולדתו וסיים את העונה, הקשר המריא לקראת ההודעה בעניינו, שתפורסם עד מחר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע טרם פרסמה את ההחלטה לגבי ז'וסואה, אבל הכיוון ברור: הקשר יעזוב את הקבוצה. לאחר שבסוף השבוע השחקן ביקש לראות את בתו ואשתו בפורטוגל, כפי שפורסם בספורט1, במועדון אישרו לו להמריא אליהם באופן מיידי ולספורט1 נודע גם כי הוא כבר נקנס בסכום גבוה.

הבוקר (ראשון), ז'וסואה הגיע לנמל התעופה בן גוריון על מנת להמריא לפורטוגל, כשההחלטה הרשמית בעניינו צפויה להתפרסם מחר, כלומר לאחר המשחק מול מכבי חיפה, שייערך הערב ב-20:30. ז'וסואה ושגיב יחזקאל לא היו חלק מההכנות של הקבוצה למשחק.

למעשה, יחזקאל צפוי להיקנס ויחזור לתחילת האימונים של העונה הבאה אחרי שכבר התנצל ברשת החברתית. גורם במועדון אמר: "ההחלטה הרשמית טרם פורסמה, אבל השחקן ביקש לעזוב ולראות את משפחתו כבר בשבוע שעבר. יש הסכמה של רוב אנשי המועדון וגם הוא יודע שהכיוון הוא ברור".

"שגיב יחזקאל וז'וסוואה פשקיירה לא יכללו בסגל המשחק הערב", הודיעה הפועל באר שבע הבוקר, "לפיכך, השחקן ז'וסוואה פשקיירה חזר הבוקר לפורטוגל, בתאום עם הנהלת המועדון ולאחר שקיבל קנס כספי. ז'וסוואה הוא הזר השני שהמריא לחופשת הקיץ, לאחר שהקפטן מיגל ויטור עזב כבר בסוף השבוע בשל אי יכולתו לשחק הערב (צבירת כרטיסים צהובים).

שגיב יחזקאל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי