רגע האמת: מכבי חיפה מחפשת שער מהיר, אוהדים שלחו הודעות לבכר

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אין מקום לטעויות: אם הירוקים לא יפסידו ב-20:30 להפועל ב"ש - הם יחגגו אליפות ראשונה אחרי עשור. המאמן ענה להודעות: "רוצים לשמח אתכם". הצוות המקצועי ביקש לשמור על ריכוז. התלבטות בין דוניו לרוקאביצה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה לא רוצים לישון הלילה (ראשון), הם רוצים לחגוג כל הלילה. זה יקרה אם הירוקים רק יסיימו הערב לכל הפחות בתיקו מול הפועל באר שבע ב-20:30 באצטדיון סמי עופר – וכך הם יביאו אליפות ראשונה לכרמל אחרי עשר שנים של אכזבות בלתי נגמרות.

זה רגע האמת, הרגע שיכול להפוך את הקריירה של כל אחד מהשחקנים. אחר האכזבה והסיום הדרמטי מול קריית שמונה, אין יותר מקום לטעויות. "רוצים לראות אתכם בטירוף מהדקה הראשונה ובעיקר מרוכזים, כי כישרון ויכולת יש לכם", אמרו בצוות המקצועי לשחקנים, כשהמטרה היא ברורה – כיבוש שער מהיר שיוריד לחץ, בתקווה לחגיגות אליפות בסיום.

סמי עופר כמובן יהיה מלא וגם האוהדים בטירוף. חלקם הגדול מתכוון להגיע מספר שעות לפני שריקת הפתיחה כדי לעודד את השחקנים גם הגעתם לאצטדיון. אגב, בדומה ללא מעט משחקים משמעותיים העונה, גם היום השחקנים ישהו בבית מלון עד להתמודדות. לא מעט אוהדים שלחו אתמול הודעות רבות לשחקנים וגם למאמן ברק בכר, שענה: "כולנו רוצים לשמח אתכם".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, ההתלבטות הגדולה של בכר נמצאת בחלק ההתקפי, בין ניקיטה רוקאביצה לגודסוויי דוניו. הגנאי כבש את השער בקריית שמונה, אך מצד שני, מלך שערי הליגה הצטיין במחצית הראשונה במשחק הבית האחרון מול מ.ס אשדוד. "ניקיטה שחקן של מאני טיים וזה יכול להיות המשחק שלו", אמרו במכבי חיפה.

בכרמל נותנים חשיבות רבה גם לשאר שחקני ההתקפה – עומר אצילי, צ'רון שרי ודולב חזיזה, בתקווה שאלו יביאו להכרעה במשחק. רז מאיר צפוי לחזור לעמדת המגן הימני על חשבון ארנסט מאבוקה, שהיה חלש מול קריית שמונה. מאיר מקבל עדיפות לאור ההצטיינות שלו בחלק ההגנתי, שכן הירוקים יחסרו את בוגדן פלאניץ' הפצוע ואת הקפטן המוצהב נטע לביא, שהם ללא ספק שניים מעמודי התווך במשחק הדפנסיבי.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר (ארנסט מאבוקה), עופרי ארד, רמי גרשון, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה (גודסוויי דוניו).

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי