גבריאל תמאש שוקל לפרוש: "אין לי יותר כוח, יכול להיות שהגיע הזמן"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

הבלם הוותיק הוזכר כמי שעשוי לשוב להפועל חיפה בעונה הבאה, אבל נראה שיבחר לתלות את הנעליים בגיל 37: "אולי אני כבר לא חזק מספיק בשביל זה, מחכה שהעונה תסתיים ואז אחליט"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

גבריאל תמאש לא היה מגיע לישראל לולא בעיות משמעת לאורך הקריירה, בעיקר כאלו הנוגעות לשתיית אלכוהול. תמאש הגיע בשיאו עד לפרמיירליג ורשם לא פחות מ-45 הופעות בליגה הטובה בעולם, אבל בסופו של דבר נזרק גם משם, חזר לרומניה וכשגם בבוקרשט נרטקה בפניו הדלת, הגיע להפועל חיפה ומצא שם בית חם.

גם בישראל הסתבך תמאש בעקבות שתיית אלכוהול וזכורה מכל הפרשה בה נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול כשהוא חוצה את רף ה-200 קמ"ש, מה שלא הפריע ליואב כץ ואנשיו תמיד לעמוד מאחורי תמאש וגם לאחרונה, בפברואר האחרון ליתר דיוק, דווח כי הוא עשוי לשוב לקדנציה נוספת בכרמל והבלם לא הכחיש.

עם זאת, אמש (שבת) הבלם של וולונטארי, שנלחמת על חייה בליגה הראשונה, הודה כי הוא שוקל לפרוש מכדורגל בתום העונה, כחצי שנה לפני יום הולדתו ה-38: "אני מחכה שהעונה תסתיים רשמית ואז אחשוב על זה ואחליט", הצהיר תמאש, "יכול להיות שזה הזמן לפרוש. אין לי יותר כוחות ואני לא יודע מה לומר, למה להגיע כל הזמן לבתי חולים בגלל הכדורגל? אולי אני כבר לא חזק מספיק בשביל זה".

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ספורט1

עוד אמר תמאש: "אני כבר לא רואה את עצמי כמנהיג, זה משהו שלקחו ממני ואני מאוד מאוכזב ממך. אני לא יודע אפילו אם אני עדיין משחק, אני הולך הביתה ואולי הגיע הזמן שתשכחו ממני", הוסיף הבלם הוותיק לאחר משחק בו היה אשם בשער שספגה קבוצתו, על אף שזו ניצחה בסופו של דבר, "אני מאוד שמח שניצחנו למרות שטעיתי בשער הראשון, החלקתי ולא הגבתי טוב, אני מאוד עייף אחרי הרבה משחקים".

בקבוצתו, אגב, הבהירו מיד לאחר מכן כי ישמחו לראותו ממשיך לעונה נוספת. וולונטארי צירפה אותו רק בפברואר האחרון כדי שיסייע לה לשרוד ובינתיים הקבוצה עומדת במשימה בהצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי