"חיפה זרקה אותך", "אל תשכח איפה שיחקת": סלליך מוצף בהודעות

סינטיהו סלליך | דני מרון

קשר הפועל ב"ש מקבל הודעות לפני המשחק מול הירוקים ב-20:30, שיכריע את גורל האליפות. אוהדי מכבי ת"א מבקשים לנקום, אוהדי האקסית רוצים שיזכור חסד נעורים. גם שון גולדברג קיבל הודעות מהקהל הצהוב

(גודל טקסט)

המשחק שיתקיים הערב (ראשון, 20:30) בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, שעשוי להיות משחק האליפות של הירוקים, גורר תגובות רבות, לא רק ברשתות החברתיות, אלא גם בהודעות הפרטיות של השחקנים. כך למשל, החל מסוף השבוע האחרון קיבל סינטיהו סלליך עשרות הודעות משני צדי המתרס, אוהדי מכבי חיפה ומכבי תל אביב. הסיבה: השפעתו על משחק האליפות.

אוהדי מכבי חיפה, למשל, עשו שימוש בקלף הכי חשוב מבחינתם – עברו בקבוצה. "שיחקת כאן, אל תשכח את זה", כתב אחד האוהדים לשחקן, בהודעה שמשקפת רבות שקיבל, כולל הבוקר. בהודעה אחרת, מטעם אוהדי מכבי תל אביב, נכתב: "חיפה זרקה אותך, אל תשכח את זה", במה שמשקף את הצד השני של המתרס.

אגב, חלק מאוהדי מכבי תל אביב שלחו הודעות גם לשון גולדברג, מגנה השמאלי של הפועל באר שבע, שאמור לפתוח במשחק הערב, זאת בניסיון לתת לו "דחיפה" לקראת המשחק שעשוי להכריע את גורל האליפות.

שון גולדברג | דני מרון

בסביבתו של סלליך אמרו הבוקר כי השחקן החליט להתנתק מעשרות הודעות שהוא מקבל ולא לפתוח אותן עד המשחק. "כל מה שמעניין אותו הוא להתרכז במשחק הערב ולהביא את הקבוצה לאירופה. עד יום שני, כלומר מחר, הוא לא מתכוון לצפות בהודעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי