מכבי ת"א תכריז על הישארותו של ואן לוון לאחר גמר הגביע

ההולנדי ימשיך על הקווים ויזכה לשדרוג בשכר, אולם עדיין ירוויח פחות מאשר גאורגיוס דוניס שפתח את העונה בקריית שלום. גם ייני צפוי בקרוב לחתום לעונה נוספת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עוד שני משחקים קריטיים נותרו למכבי תל אביב בעונת 2020/21, הערב נגד הפועל קריית שמונה (20:30 בספורט4) במחזור סיום העונה בליגת העל שיכריע את זהות האלופה ובעוד שלושה ימים נגד הפועל תל אביב בגמר גביע המדינה, אבל כפי שפרסמנו גם אתמול (שבת) בספורט1, ההכנות לעונה הבאה בעיצומן.

מכבי תל אביב אמנם טרם פנתה רשמית לשחקני הקבוצה במטרה להאריך את חוזיהם, אבל כעת מומשה האופציה על מתן בלטקסה, שלאחרונה זכה לדקות משמעותיות והצטיין. הבלם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה ובעתיד יוצע לו לחתום לשלוש שנים בנוסף לאופציה לעונה נוספת. כפי שכבר פרסמנו בספורט1, מהלך דומה נעשה גם עם מאור קנדיל ובקרוב צפויה מימוש האופציה גם על מתן חוזז.

במכבי תל אביב ישנם לא מעט שחקנים שמסיימים את חוזיהם בקרוב והמטרה היא לחתום בקרוב גם עם שרן ייני על הארכת חוזהו בעונה נוספת ולהשאיר את השוער דניאל טננבאום, שנמצא במגעים מתקדמים לקראת חתימה על חוזה משודרג לארבע שנים. ההחלטה בנושא אבי ריקן, איתי שכטר וגם ניק בלקמן תתקבל רק לאחר הדרבי וכידוע גם דור פרץ מסיים את חוזהו ומקווה לעבור לאירופה, אולם ייפגש גם כן עם ראשי מכבי תל אביב לאחר הדרבי ולו יוצע חוזה המוערך בכ-400 אלף יורו לעונה במשך ארבע שנים.

שרן ייני | מאור אלקסלסי

באשר למאמן פטריק ואן לוון, שהחל את העונה כמנהל הביצועי של מחלקות הנוער, הוא אמור לקבל הודעה רשמית אחרי גמר הגביע נגד הפועל תל אביב על המשך דרכו כמאמן ושכרו ישודרג קרוב לזה של קודמו, גאורגיוס דוניס, אבל יהיה נמוך יותר ויעמוד על כ-320 אלף יורו בעונה הבאה.

שחקני מכבי תל אביב יתכנסו בצהריים בבית מלון וישהו יחד עד המשחק הערב, בסופו כאמור תיקבע האלופה. מכבי ת"א זקוקה לניצחון על קריית שמונה בתוספת להפסד ביתי של מכבי חיפה להפועל באר שבע, כי תוצאת תיקו בכרמל משמעותה שמכבי ת"א תצטרך לנצח בתשעה שערים ומעלה – תרחיש לא ריאלי. ניצחון של הירוקים יכתיר אותם לאלופים בכל מקרה.

פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

שרן ייני כבר טבע העונה את המשפט "מי שלא מאמין, לא מכביסט אמיתי", ובמכבי תל אביב אמנם חולמים על סנסציה שתעניק להם את צלחת האליפות בסופו של דבר, אולם גם מודעים לכך שהסיכוי אינו ריאלי. אמנם הפועל באר שבע עוד לא הבטיחה את מקומה באירופה, אבל תוצאת תיקו תשרת את שני הצדדים במשחק בין מכבי חיפה להפועל ב"ש ותעלה באליפות למכבי ת"א. גם העובדה שהאורחת תגיע לכרמל ללא שחקנים מרכזיים כמו ז'וסואה, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור ואחרים, בנוסף לרקורד הדי עלוב של ב"ש בסמי עופר, לא נותנת פתח ליותר מדי אופטימיות.

גורם בסביבת השחקנים אמר לקראת המשחק הערב: "הסיכוי אמנם מאוד נמוך, אבל קיים. הפועל תל אביב עשתה את זה למכבי חיפה ב-2010". דור פרץ המוצהב ייעדר ובקבוצה מצפים מדן גלזר לקחת אחריות ולהוביל את הקבוצה לניצחון מול מעל 20 אלף צופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי