בכר ביצע הקפת אליפות, עופרי ארד חגג עם אביו החולה ופרץ בבכי

שחקני מכבי חיפה חגגו במשך דקות ארוכות עם האוהדים, שלא ידעו את נפשם מרוב אושר. הבלם הוביל את אביו למרכז המגרש והתרגש, המאמן רץ עם ילדיו. טרופר, כלפון וחסון בירכו את האלופה הנכנסת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אלופה! הירוקים גברו הערב (ראשון) 2:3 על הפועל באר שבע וחגגו לעיני כ-30,000 אוהדים נלהבים, שלא ידעו את נפשם מרוב אושר. עומר אצילי, ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי כבשו לזכות החבורה הנהדרת של ברק בכר, ששמרה על יציבות לאורך כל העונה וזכתה בתואר בצדק.

בכר, שזכה באליפות רביעית בקריירה ונראה בדרך הבטוחה להפוך לגדול מאמני ישראל, הקיף את המגרש ביחד עם ילדיו והודה לקהל. כידוע, המאמן סיפר לא אחת כי הוא אוהד מכבי חיפה מילדות. רגע מרגש נוסף נרשם כאשר עופרי ארד הוביל את אביו החולה, שיושב על כיסא גלגלים, למרכז המגרש וחגג עמו את האליפות הראשונה שלו. הבלם הנרגש לא הצליח לעצור את הדמעות.

יו"ר מנהלת הליגות ,ארז כלפון, אמר: "אני מבקש הערב לברך את ידידי יענקלה שחר, נשיא מכבי חיפה, שבדרכו האצילית ובסבלנות אין קץ עשה את הדרך הארוכה, אבל המתוקה לזכיה מחודשת בתואר אלוף המדינה. ברכות להנהלת המועדון, למאמן ברק בכר, לשחקנים, לצוות המקצועי ולמאות אלפי האוהדים על האליפות ה-13 של המועדון המפואר מכבי חיפה. רק לפני כחודשיים, ציינו במנהלת את הגעתו של יענקלה שחר לגבורות, ואין מתנה מרגשת יותר לכבוד יום הולדתו ה-80, מזכיה באליפות המדינה, למועדון שהוא מופת של מקצוענות, טיפוח יסודי של מחלקות הנוער, השקעה בתשתיות ומעורבות משמעותית בקהילה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

"השנה, שהייתה רצופה באתגרים ובקשיים, הכוללים התמודדות עם מגפת הקורונה שפגעה ביכולת לניהולה של הליגה הסדירה, הסתיימה באליפות מרגשת אחרי בצורת ארוכת שנים ועל כר הדשא של קבוצת מכבי חיפה. יישר כח ובהצלחה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.יהיה עוד זמן לערוך סיכומים לגבי העונה הזאת, אך אני לא יכול לסיים מבלי להביע הערכה רבה, למועדון מכבי ת"א, והמאבק הספורטיבי על צלחת האליפות עד הדקה האחרונה של העונה".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, בירך: "אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים חוגג היום זכייה באליפות לראשונה מזה עשור והאושר של כל מי שעשו לטובת ההישג העצום הזה אינו יודע סוף. מכבי חיפה, קבוצה שדבקה בהתמדה ונחישות ושמרה על אחידות גם בתקופות פחות זוהרות זכתה הערב באליפות בסיומה של שנה מאתגרת במיוחד. שנה שהיתה אפופה באי ודאות, שנה בה סגרים תכופים שברו את רצף האימונים ויצרו קשיים, שנה בה נמנע מקהל האוהדים לצבוע את המגרשים מדי שבוע.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

"אני מברך את הקבוצה על הנחישות וההתמדה, על כדורגל מצוין והיכולת לצלוח עונה כל כך מורכבת ומאתגרת. אנסמבל נפלא בניצוחו של הבעלים יעקב שחר, שאני רואה בו דמות מובילה בכדורגל הישראלי, דמות שמעניקה השראה לדורות של בעלים, מנהלים ושחקנים. צוות מקצועי משובח, שחקנים מחויבים ומעל לכל קהל ירוק עצום ותומך, החזיר הערב למאות אלפי אוהדים את הירוק בעיניים. אתם ראויים לכל רגע של שמחה, סיפוק וגאווה. מחמאות רבות גם ליריבה על התואר, מכבי תל אביב, שלרגע לא ויתרה וסידרה לכולנו מותחן משובח".

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר, הצטרף: "בליגות גדולות בעולם יכולים הערב לקנא בישראל. קיבלנו מירוץ אליפות מדהים עם מגרשים מלאים בקהל, ובסיומו אני רוצה לברך את מכבי חיפה שמנצחת בפוטו-פיניש. הרבה אופי וכישרון הביאו שחקני מכבי חיפה ואני מברך אותם על הזכיה באליפות. ברכה מיוחדת שלוחה ליענקלה שחר, הבעלים המסור של מכבי חיפה".

דולב חזיזה חוגג עם שחקני מכבי חיפה
דולב חזיזה חוגג עם שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
עומר אצילי חוגג | מאור אלקסלסי
ניקיטה רוקאביצה חוגג | מאור אלקסלסי
ברק בכר | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי