גורם בסביבת השחקנים: "אסור שהתיקו ישפיע על הדרבי", כהן צפוי לפתוח בגמר

לאחר ה-2:2 נגד ק"ש, בקריית שלום מבינים: "היכולת הזו לא תספיק ברביעי". גולדהאר צפוי להגיע ארצה ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה. פרץ מצפה לחוזה חדש ומשודרג. פיבן: "פישלנו יותר מדי ולכן לא זכינו באליפות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

20 אלף אוהדים באצטדיון בלומפילד ורבבות נוספים בבית קיוו בסתר ליבם כי יגיע הנס, מכבי תל אביב תנצח את הפועל קריית שמונה ותזכה באליפות בפעם השלישית ברציפות בזכות הפסד של מכבי חיפה להפועל באר שבע. אך האמונות והתפילות לא עזרו. הצהובים הובילו 0:2 על ק"ש, ספגו שער שוויון דרמטי וסיימו ב-2:2 מאכזב. בשורות האלופה יכולים להתאכזב מהיכולת במחצית השנייה רגע לפני גמר הגביע נגד הפועל תל אביב ברביעי.

בכל מקרה, ההישג המכובד של פרטקי ואן לוון היה העובדה שהקבוצה הגיעה למשחק האחרון עם סיכוי לזכות בתואר. גורם בסביבת השחקנים אמר: "אין ספק שכרגע במכבי חיפה חוגגים. אסור לנו לתת לזה להפריע לנו בהכנות לדרבי". אולם, הגורם הוסיף כי התיקו צריך להדאיג: "היכולת מאתמול לא תספיק לזכייה בגביע. ק"ש זעזעה אותנו פעמיים ובקלות".

הקפטן שרן ייני שהתייצב בעמדת הראיונות לאחר המשחק הבטיח כי לתיקו אמש לא תהיה שום השפעה על המשחק. בקריית שלום מאמינים כי הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר ינחת בישראל ויגיע לגמר הגביע, לאחר צפויה ההודעה הרשמית על המשך דרכו של פטריק ואן לוון. מעבר לכך גולדהאר צפוי לקבל החלטות בצוותא עם שאר אנשי ההנהלה לגבי סגל השחקנים לעונה הבאה. הצהובים ישחקו בעונה הבאה במפעל הקונפרנס-ליג.

לואיס הרננדס, אנריק סבוריט | אריאל שלום

מעבר למתן בלטקסה ומאור קנדיל שהאופציה עליהם מומשה, הקפטן ייני הופיע ביותר מ-60% מהמשחקים וחוזהו הוארך אוטומטית. על הפרק: הארכת החוזים של דניאל טננבאום ודור פרץ. הקשר ממתין להצעה לחוזה חדש ומשודרג לארבע שנים. הקשר המוצהב לא שיחק אתמול משום שהיה מושעה בשל צהובים אך יחזור להרכב בגמר הגביע כמובן.

יונתן כהן התאושש מפציעה ושולב אתמול כמחליף אך נראה שהסיכוי שיפתח בהרכב בגמר הוא גבוה שכן שחקן ההתקפה של הצהובים הרגיש טוב וכשיר במאת האחוזים.

המאמן ואן לוון שרשם הפסד ליגה אחד בלבד – נגד ק"ש במשחק החוץ בפלייאוף, טען שבאותו ערב הקבוצה איבדה את האליפות. גם שחר פיבן דיבר לאחר המשחק ואמר: "למרות שמכבי חיפה לא ניצחה אותנו העונה בחמשת המפגשים הישירים (ארבעה בליגה ואחד בחצי גמר גביע המדינה) – היא השיגה את הנקודות היכן שהיה צריך. אנחנו פקששנו. ספגנו שערים לא מחויבים וכאלה שלא מתאימים. קבוצה לוקחת אליפות דרך משחק הגנתי קבוצתי.

שחר פיבן | אריאל שלום

עוד אמר: "היה מבאס ומאכזב לספוג ברגע האחרון, חבל לנו עבור האוהדים שלא ניצחנו במחזור הסיום. אין ספק שהורדנו את הרגל מהגז לצערנו. אולי בחלק מהמשחקים היה פחות תיאום בין מערכי הקבוצה אבל הוצאנו את המקסימום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי