באשדוד הכינו חולצות מיוחדות: "אירופה אנחנו באים", דוד רמז על עזיבה

בקבוצה מעיר הנמל חגגו את המקום השלישי - השוואת שיא המועדון, לאחר ה-1:3 על פ"ת. המשא ומתן עם אזולאי וגורדנה יואץ, בקבוצה מקווים שספורי ימשיך. החלוץ מבוקש בב"ש, בית"ר ואף במכבי ת"א. אוחיון החמיא לרב"ש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה במקום השלישי בדיוק כפי שהגיע לה. הקבוצה של רן בן שמעון לא הייתה צריכה טובות מאף אחד כשניצחה אתמול (ראשון) 1:3 את מכבי פתח תקווה במחזור האחרון וסיימה את העונה בטעם טוב. הפרס: המקום השלישי והשגת הכרטיס לקונפרנס-ליג. במועדון השוו את השיא מעונת 2004/05 וישחקו באירופה לראשונה מזה למעלה מעשור וחצי.

עוד בתחילת העונה הצהיר בן שמעון שזו המטרה של הקבוצה. לפני שריקת הסיום במועדון כבר הכינו את החולצות עם הכיתוב "אירופה אנחנו באים". עם כל הכבוד לחגיגות כבר היום (שני) יחלו הבעלים ג'קי בן זקן ובן שמעון כמובן בתכנון העונה הבאה ובניית סגל חזק. עוד לפני מחזור הסיום הבטיחו באשדוד כי בשנה הבאה הקבוצה תהיה אף חזקה יותר.

בקרוב יתקבלו החלטות מהירות מי מהשחקנים יעזבו. רמזי ספורי שהשתלב היטב בחצי העונה בקבוצה, חוזר אוטומטית להפועל באר שבע. המשא ומתן מול שלומי אזולאי ורועי גורדנה יתפוס תאוצה כשהשניים מחוזרים אצל קבוצות רבות בליגת העל. לשניים יוצע חוזה לשנתיים כשאבי ריקן כבר סומן כמועמד להחליפם. בן שמעון ממתין לראות איזה שחקנים לא ימשיכו במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ויוכלו להתאים לתוכניות המקצועיות שלו בקבוצה.

אור אינברום, רמזי ספורי | קובי אליהו

דין דוד שכבש אתמול שער מרהיב לרשת של אריק ינקו ובכלל רשם עונה נהדרת, הסביר כי הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך יש זמן וייתכן שיהיו התפתחויות אחרות. הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ואף מכבי תל אביב עוקבות אחריו. לאחר המשחק החלוץ אמר: "עשינו את ההישג בעצמנו. בעונה הבאה היינו רוצים לעשות עוד קפיצת מדרגה מעבר למקום השלישי בו סיימנו בצדק".

עוזר המאמן משה אוחיון שניהל את המשחק בשל העונש שספגה הקבוצה: "עשינו דבר גדול בזכות בן שמעון. עכשיו באמת אפשר להגיד: 'אירופה, אנחנו באים'.

שחקני מ.ס. אשדוד | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי