רחמים נפרד: "הפועל ב"ש תישאר לעד בדמי, בנשמתי ובתפילותיי"

המנכ"ל המסור שכה מזוהה עם הקבוצה גם כשחקן, סיים את תפקידו אחרי 11 שנה. לפני משחק הבית הראשון בעונה הבאה ייערך לכבודו טקס מרגש. "ישנם רגעים שמילים קטנות מלתאר, אמר.. ברקת: "כל ההישגים רשומים על שמך"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה אתמול (ראשון) את העונה עם הפסד 3:2 למכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. בקבוצה מבירת הנגב בטוחים שהשנה הבאה תהיה טובה הרבה יותר. מי שלא יהיה חלק מהמועדון בעונת 2021/22 הוא אסי רחמים שמזוהה עם הקבוצה יותר מכל. כצפוי, רחמים עוזב את הקבוצה לאחר 11 שנה בהן שימש כמנכ"ל. גיא פרימור כבר מונה למחליפו. לפני משחק הבית הראשון בעונה הבאה ייערך לרחמים טקס פרידה מיוחד

רחמים , ששיחק בקבוצה 17 שנה ופרש במדיה ב-2009, החל את תפקידו כמנכ"ל בינואר 2010 לאחר ששימש כמאמן השוערים של הקבוצה. במשך ארבע שנים היה קפטן בקבוצה, שחקן אהוב על ידי השחקנים והאוהדים. במהלך תקופתו כמנכ"ל הקבוצה רשמה הישגים נהדרים וצברה ניסיון באירופה ובין היתר שלוש אליפויות ברציפות ושמונה עונות ברצף בהן הקבוצה השתתפה במפעלים האירופאים. עוד הישג שהתרחש בתקופתו – המעבר מווסרמיל למתחם האימונים החדש "הבית האדום".

בעוד נרגש מאוד פרסם רחמים הודעת פרידה:"ישנם רגעים שמילים קטנות מלתאר. המעמד הזה בו אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל המועדון אותו בילדותי הערצתי, בו גדלתי והתעצבתי והיה לי לבית ולמרכז חיי – הוא כזה.

אסי רחמים, מאור מליקסון
אסי רחמים, מאור מליקסון | דני מרון

"ברגע זה הדבר הראשון שאני רוצה הוא לומר תודה. על חוויות בלתי נשכחות – מעטים זוכים לחוות שיאים מרגשים כאלה במקומות שהם כה אוהים. תודה לאוהדים היקרים שלנו שהייתי חלק מהם מילדותי. הזכרונות הראשונים שלי מהכדורגל הם איתם בשער שש בווסרמלי. אוהדים שמלווים את הקבוצה בטוב וברע, מימי שישי בליגה הלאומית ועד למילאנו וגלאזגו. האנשים שעוצרים ואומרים מילה טובה, מחבקים, מדברים על הקבוצה בכל הזדמנות ונושמים את הפועל באר שבע בכל רגע". רחמים הודה גם למשפחתו, לשחקנים ולעובדי המועדון המסורים. "יש לכם מקום חם בליבי לעד".

"תודה רבה לאלונה על האמון הרב בי לאורך השנים, על צעידה משותפת אל עבר רגעים קסומים, חוויות מרגשת והגשמת היעדים להם חתרנו. על חברות אמיתית, תמיכה הדדית ועל דרך ארוכה שבוודאי אינה מסתיימת. הפועל באר שבע תישאר לעד בדמי, בנשמתי ובתפילותיי להצלחת בכל משחק".

אלונה ברקת נשיאת המועדון אמרה: " אסי היקר, נפגשנו ביומי הראשון בהפועל באר שבע לפני 14 שנים, ומאז לא נפרדו דרכינו: כשחקן וקפטן, כמאמן בצוות המקצועי וכמנכ"ל. הבטחת לי ביום הראשון, כדרכך להמעיט במילים, ש"יהיה בסדר". אז אחרי דרך כה ארוכה שלנו יחד, אני יכולה לומר בפה מלא שהיה הרבה יותר מ'בסדר'". לאחר מכן פרטה את רשימת ההישגים: "הייתה עלייה לליגת העל, היו אליפויות, היה גביע, היו מסעות מופלאים באירופה – וכולם רשומים על שמך.

אסי רחמים וברק בכר
אסי רחמים וברק בכר | צילום: דני מרון

"אסי, ניחנת בהרבה תכונות מצוינות – שאיפה לשלמות, ירידה לפרטים הכי קטנים, צניעות אינסופית ואהבה לאנשים, למועדון ולמשחק. אבל התכונה שאני רוצה לציין היום היא השקט וקור הרוח שלך. לא רק שאתה קר רוח – בהצלחות ובאכזבות – אתה תמיד יודע להשרות את השקט וקור הרוח על כל הסביבה. בכל פעם שיש קושי, אכזבה או חלילה משבר – אתה שם להרים את כולנו, להסתכל קדימה ולא לוותר".

לסיכום אמרה: יקירנו, כשאתה יוצא לדרך חדשה אני רוצה רק להודות לך.. תודה גדולה על מה שהיית למועדון הזה, תודה על מה שאתה ותודה על כל מה שתהיה עבור המועדון ועבורי אישית. אסי, אתה הולך אבל לא עוזב. דע לך שלעולם ועד תהיה חלק מהמועדון הזה, כי כמו שאומרים, אפשר להוציא את הילד – איזה ילד, את הגבר – מהפועל באר שבע אבל אי אפשר להוציא את הפועל באר שבע מאסי. בהצלחה, עוד נשוב וניפגש, ורק תדע שאני מעריכה ואוהבת אותך מאד".

אלונה ברקת, אסי רחמים
אלונה ברקת, אסי רחמים | מאיר אבן חיים
עוד באותו נושא: אלונה ברקת, אסי רחמים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי