מומשה האופציה על בן חיים, גם הרננדס, בלטקסה, קנדיל וחוזז יישארו

טל בן חיים | אריאל שלום

רגע לאחר שהעונה הגיעה לסיומה ועוד לפני גמר הגביע, הצהובים הודיעו רשמית על המשך דרכם של מספר שחקנים מרכזיים שמומשה עליהם האופציה, ביניהם הספרדי. גם צ'ילאקה, האחים גלזר ונובאטוס מירושי ימשיכו במועדון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חודש מאי יסתיים היום (שני) והמשמעות היא שמספר חוזי שחקנים במכבי תל אביב מגיעים לסיומם. לכן, רגע אחרי שהסתיימה ליגת העל ועוד לפני גמר גביע המדינה ביום רביעי, הודיעו הצהובים על מימוש אופציות של מספר שחקנים ובמוקד טל בן חיים.

"חוזיהם של שחקני הקבוצה טל בן חיים, מאור קנדיל, מתן חוזז, מתן בלטקסה, דניאל פרץ, מייקל צ'ילאקה, תומר מכלוף, נובאטוס מירושי, תמיר ועמית גלזר הוארכו בהתאם לאופציה בחוזיהם", הודיעה מכבי תל אביב, כשכמובן האחרונים שברשימה הם שחקנים שמושאלים לבית"ר תל אביב/בת ים ומשחקים בקבוצת הנוער של המועדון. בנוסף לכל, לספורט1 נודע שגם האופציה על הבלם לואיס הרננדס מומשה באופן אוטומטי, לאחר שהגיע למכסת המשחקים הנדרשת בחוזהו.

"טל בן חיים, מתן חוזז, ומתן בלטקסה ימשיכו עם הקבוצה עד לתום עונת 2021/22 ומאור קנדיל ודניאל פרץ ימשיכו ללבוש את המדים הצהובים עד לתום 2022/23. תמיר גלזר, ששיחק כמושאל בהפועל חדרה, עמית גלזר שהושאל לבני יהודה ומייקל צ'ילאקה, תומר מכלוף ונובאטוס מירושי שהושאלו לבית"ר ת"א/בת-ים ימשיכו גם הם במועדון עד לתום עונת 2022/23", הבהירו במכבי תל אביב.

כבר בסוף השבוע, ולא בפעם הראשונה, פרסמנו על כך שמכבי תל אביב תממש אופציות על שחקניה שמסיימים חוזה והבא בתור שהקבוצה צפויה להכריז על חתימתו לעונה נוספת הוא שרן ייני.

טל בן חיים, מתן חוזז | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי