חגיגות האליפות של מכבי חיפה ייערכו בשלישי, עדן בן זקן תופיע

אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות אחרי 10 שנים | לילך וייס

הצלחת חזרה לכרמל אחרי עשור והחגיגות ייערכו במגרשי אתו"ס ב-19:00. הזמרת תופיע, גם להקת חוות מזור. עינש קליש-רותם תנאם. אחרי אישור המשטרה תצא ההודעה הרשמית, רוקאביצה ושרי לא ייקחו חלק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי מספר ישיבות, עיריית חיפה החליטה כי חגיגות האליפות הרשמיות של מכבי חיפה ייערכו מחר (שלישי) ב-19:00. החגיגות ייערכו במגרשי אתו"ס, ועשרות אלפי אוהדים ירוקים צפויים להגיע. בשלב זה טרם התקבל אישור מהמשטרה לקיום האירוע, ועל כן עדיין לא יצאה הודעה רשמית.

למעשה, העירייה לקחה את החסות לאירוע, שיכלול זיקוקים וגם הופעה של הזמרת עדן בן זקן, אשר חידשה לאחרונה את השיר האליפות של חיים משה, "ירוק בעיניים". כמו כן, באירו תופיע להקת חוות מזור, שמספקת עיבודים לשירי קהל של מכבי חיפה.

נשיא המועדון, יענקל'ה שחר, יישאר נאום, כמו גם ראש העיר חיפה, עינת קליש-רותם. בנוסף, בעירייה הוחלט כי לרגל הזכייה של הירוקים באליפות אחרי עשור, בניין העירייה ייצבע כולו ירוק בהצעדה לאלופה הטרייה.

מכבי חיפה אלופה | מאור אלקסלסי

מי שלא ייקחו חלק בחגיגות הם ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי. החלוץ טס הבוקר כדי לחבור לנבחרת אוסטליה, אליה חזר אחרי שלוש שנים. הקשר יטוס הלילה ויצטרף למשחקי נבחרת סורינאם. לעומתם, שחקני נבחרת ישראל (עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני ודולב חזיזה) יטוסו רק לקראת סוף השבוע למונטנגרו ויחגגו יחד עם חבריהם והאוהדים.

עוד באותו נושא: ניקיטה רוקאביצה, צ'רון שרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי