מומשה האופציה על מנחם, גם אשכנזי יישאר. ומה לגבי רוקאביצה?

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

באלופה כבר החלו לתכנן את העונה הבאה, כאשר הקשר זוכה להערכה מהצוות המקצועי וימשיך במועדון על אף העונה הלא טובה שעבר. בקבוצה רוצים להחתים את המגן לחוזה ארוך טווח, עתידו של החלוץ יוכרע לאחר משחקי נבחרתו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יומיים עברו מאז מכבי חיפה זכתה רשמית באליפות אחרי עשור שחון אבל החגיגות הרשמיות יצטרכו לחכות למועד לאחר שהמשטרה ביטלה את התכנון שהיה להערב (שלישי). עם זאת, בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, נראה שהדברים מתקדמים בקצב טוב.

ענקל'ה שחר מאיץ את בניית הקבוצה לעונה הבאה, כאשר בראש ובראשונה מונח על הפרק עתידו של ברק בכר. המאמן ייפגש עם הנשיא, שיציע לו חוזה חדש לשנתיים, זאת בתקווה להגיע לסיכום כמה שיותר מהר ולהודיע על המשך דרכו של בכר – ייתכן אפילו שבזמן החגיגות הרשמיות.

המאמן מעוניין להמשיך כמובן, ומקבל התעניינות גם ממועדונים מחו"ל. עם זאת, רק הצעה אטרקטיבית במיוחד תביא לכך שיעזוב את הכרמל. במידה שבכר יישאר, גם שאר הצוות המקצועי שלו יקבל חוזים חדשים וימשיך. רק עתידו של נייל קלארק, אחד ממאמני הכושר, אינו ברור. האנגלי מוערך מאוד במכבי חיפה ובעצמו יחליט האם הוא מעוניין להישאר בישראל.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

כמו כן, במועדון מימשו את האופציות בחוזיהם של יובל אשכנזי וסאן מנחם, שיישארו בקבוצה לפחות בעונה הבאה, אם לא מעבר לכך. לגבי אשכנזי, כבר לפני מספר שבועות פרסמנו לראשונה בספורט1 שבכרמל החליטו לממש את האופציה על הקשר, למרות עונה פחות טובה בפן המקצועי במהלכה הוא גם סבל משתי פציעות טורדניות. בנוסף, בחיפה קיימת הבנה כי תיתכן סיטואציה בה מוחמד אבו פאני או נטע לביא יעזבו, ובמצב שכזה אשכנזי צפוי לקבל תפקיד משמעותי יותר אצל הצוות המקצועי, שמעריך אותו מאוד.

בנוגע למנחם, הירוקים מנסים להגיע עמו לסיכום על חוזה חדש לשלוש שנים כבר בימים הקרובים, כאשר קפיצת המדרגה שביצע השנה במהלכה הוא אף קיבע את מעמדו בהרכב נבחרת ישראל נתנה את אותותיה. ומה לגבי רוקאביצה? עתידו של החלוץ, שסיים את חוזהו, יוכרע רק לאחר שיחזור ממשחקי נבחרת אוסטרליה וייפגש עם ראשי המועדון. מכבי חיפה תציע לשחקן חוזה לעונה אחת בלבד עם אופציה לעונה נוספת, בכפוף לדקות משחק. צירוף שחקני רכש יעלה הילוך לאחר שבכר יחתום רשמית.

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי