קמהאני ימשיך באשדוד עד 2024, אזולאי: "הצגנו כדורגל מהטובים בארץ"

שלומי אזולאי | דני מרון

הקבוצה מעיר הנמל רכשה את כרטיסו של המגן השמאלי תמורת 150,000 דולר. הקשר סיכם עונה: "הצלחנו לעשות הישג מדהים אחרי 16 שנה שאשדוד לא הייתה באירופה. כל הכבוד למי שעמד מאחורי זה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סגרה שלשום (ראשון) עונה מוצלחת מאוד בניצחון 1:3 על מכבי פתח תקווה, וסיימה במקום השלישי בליגת העל, שהבטיח לה את הכרטיס לליגה האזורית של אופ"א. אחד הברגים מרכזיים בסגל של רן בן שמעון, הקשר שלומי אזולאי, סיכם את העונה המרשימה של הקבוצה מעיר הנמל.

"עונה מאתגרת מאוד, מרגשת, ארוכה. מה לא עברנו, קורונה, פציעות, מלחמה, ואחרי הכל באמת הצלחנו לעשות הישג מדהים", אמר אזולאי. "אחרי 16 שנה שאשדוד לא הייתה באירופה, הגענו למקום השלישי. אני חושב שהצגנו כדורגל מהטובים בארץ וכולם ראו את זה, אנחנו שמחים על כך ומצפים לשחק במפעל האירופי בעונה הבאה".

הקשר הוסיף: "מגיע כל הכבוד לשחקנים, לצוות, להנהלה ולכל מי שעמד מאחורי הדבר הזה וגם לקהל שעזר ותמך ואנחנו מצפים לראות אותו יותר במשחקים בשנה הבאה". אזולאי זוכה להתעניינות מקבוצות אחרות בליגה, כאשר הבעלים ג'קי בן זקן מקווה להשאירו בקבוצה, אך טרם הגיע להסכמות איתו ועם רועי גורדנה שקרוב להפועל באר שבע.

בתוך כך, מ.ס אשדוד רכשה היום מקבוצת דריימס הגנאית את כרטיס השחקן של המגן השמאלי מונטרי קמהאני, תמורת 150,000 דולר. קמהאני ימשיך בקבוצה עד 2024. רן בן שמעון והשחקנים יצאו לחופשה בת שבועיים.

קמהאני ימשיך באשדוד עד 2024 | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי