אינברום חתם באשדוד: "נרגש ושמח לשוב למועדון שהוא בית בשבילי"

אור אינברום
אור אינברום | אודי ציטיאט

אחרי שלוש שנים בבית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה, שחקן ההתקפה סגר לשלוש שנים בקבוצת נעוריו: "מחכה בקוצר רוח להתחיל את ההכנות ומקווה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים לא ממש מוצלחות במדי בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה, אור אינברום סגר היום (רביעי) מעגל וחזר לשורות מועדון ספורט אשדוד. הקשר, באמצעות סוכנו עידן בן אבו, חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצת נעוריו ויצטרף לסגל המרשים של המאמן רן בן שמעון.

אינברום, שהצטרף למחלוקת הנוער של אשדוד בגיל 14 וערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ב-2014, אמר: "מאוד נרגש ושמח לחזור למועדון שהוא קודם כל בית בשבילי. מחכה בקוצר רוח להתחיל את ההכנות לקראת העונה החדשה ומקווה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

אינברום בן ה-25 שיחק בשנה וחצי האחרונות במדי מכבי פ"ת, במדיה רשם 43 הופעות ליגה והבקיע שני שערים. הקשר סייע למלאבסים להעפיל לליגת העל וכן להתברג העונה בפלייאוף העליון. בעונה הבאה הוא ישחק עם אשדוד בליגה האזורית וינסה לעזור לה לשחזר את העונה החולפת, אותה היא סיימה במקום השלישי. קודם לכן, הבקיע ארבעה שערים ב-28 הופעות משותפות במדי בית"ר והפועל ת"א.

אור אינברום
אור אינברום | מ.ס אשדוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי