ארווין קומאן סיכם כמאמן בית"ר ירושלים

ארווין קומאן | בית"ר ירושלים

אחיו של מאמן ברצלונה, שעבד בפיינורד, אוטרכט ושיחק לצד אלי אוחנה במכלן, יעבוד תחת משה חוגג ויהיה המאמן הזר הראשון בקבוצה מאז 2006. ירוויח כ-200 אלף יורו לעונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מינויו מפתיע לבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה הערב (רביעי) כי המאמן ההולנדי ארווין קומאן סיכם בקבוצה מהבירה לעונה אחת וירוויח כ-200 אלף יורו לעונה כולל מענקים. עבור בית"ר מדובר ללא ספק בשיניו מרענן עבורה, כאשר יהיה המאמן הזר הראשון שיעבוד בבית וגן מאז אוסבלדו ארדילס שפינה את תפקידו ב-2006.

ארווין קומאן, אחיו של מאמן ברצלונה רונאלד קומאן, מכיר את המנהל המקצועי אלי אוחנה מימיו במכלן כאשר השניים היו שחקנים בקבוצה. כמאמן החל את הקריירה בוואלבייק ומשם עבר לפיינורד, נבחרת הונגריה, אוטרכרט ופ.צ. איינדהובן. בשנים האחרונות לקח צעד אחורה ושימש כעוזרו של רונאלד קואמן בסאות'המפטון ואברטון בהמשך גם של פיליפ קוקו בפנרבחצ'ה. תפקידו האחרון היה בנבחרת עומאן, שם ניהל שישה משחקים לפני שעזב את תפקידו בשלהי 2019.

כזכור בשבועות האחרונים סומנו קובי רפואה שעזב את קריית שמונה וחיים סילבס שפוטר מהפועל חיפה כמועמדים אפשריים לאמן את בית"ר, אך כאמור משה חוגג החליט לשנות את האסטרטגיה ולמנות מאמן זר. גורם במועדון סיפר: "ההמלצה הגיע דרך סוכנו של המאמן, אוחנה לא היסס בעקבות היכרותו ממלכן". עוד הוסיפו בבית"ר כי ימונה לצידו של קומאן עוזר ישראלי.

בעלי המועדון, משה חוגג אמר לאחר החתימה: "בשבועות האחרונים הפכנו כל אבן על מנת למצוא מאמן בעל שם ועם ניסיון, שיתחבר לדרך שבה אנו רוצים לראות את הקבוצה. אנו מודים למאמנים אשר היו מועמדים ונפגשו עם הנהלת הקבוצה. אני מאחל בהצלחה לצוות המקצועי החדש".

ארווין קומאן, רונאלד קומאן | Alex Morton/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי