ג'יימס אדני מועמד לבני סכנין, ספנדלהופר הביע נכונות להישאר

ג'יימס אדניי
ג'יימס אדניי | אודי ציטיאט

אקס קריית שמונה, שהביע נכונות לשוב לישראל, היה אמור להגיע בשבוע שעבר אך נתקל בבעיות בירוקרטיות. המשא ומתן עם האוסטרי יחל רק לאחר שישוחרר מקבוצת האם שלו, שיחות ראשוניות נערכו עם נציגיו של מאבוקה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תתחיל את אימוניה בסוף חודש יוני, ועד אז מקווים בקבוצה לבנות סגל מלא ככל שניתן. כעת, שרון מימר מתמקד בעיקר בשחקנים זרים שיחזקו את הקבוצה. בשלב הראשוני מקווים בקבוצה שהבלם האוסטרי, לוקאס ספנדלהופר, יקבל את השחרור מאסקולי, הקבוצה האיטלקית ממנה הושאל לסכנין בעונה האחרונה. האוסטרי הביע נכונות לשחק בסכנין גם בשל השכנועים הרבים של בירם כיאל, אך כאמור יתחיל במשא ומתן רק לאחר שיהפוך לשחקן חופשי.

שחקן זר נוסף ששמו עלה כמועמד הוא אקס קריית שמונה, ג'יימס אדני. החלוץ, שהיה מהזרים הבולטים של קריית שמונה לפני שנה וחצי עד שנפצע, הביע נכונות לשוב לישראל. אדני אף היה אמור להגיע לישראל בשבוע שעבר אך נתקל בבעיות בירוקרטיות עם כניסתו ולכן נשאר בטורקיה, שם בילה בעונה האחרונה. אדני מתכוון להגיע לישראל בקרוב, כאשר הוא זוכה להתעניינות מצד הפועל חדרה.

מגן מכבי חיפה, ארנסט מאבוקה, הוא שם נוסף שהוזכר כמועמד לחזק את מצבת הזרים של שרון מימר. נציגי סכנין ערכו שיחה ראשונית עם נציגיו של המגן הקמרוני, שכלל לא החליט אם להישאר בישראל לאחר שלא ימשיך במועדון הירוק.

ארנסט מאבוקה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי