Sport1 Banner

חואנחו נייטו נוטה לענות בחיוב להצעת מכבי חיפה. גם אלו יגיע?

חואנחו נייטו | ריאל אוביידו, האתר הרשמי

מגן אוביידו הספרדית עשוי להצטרף לאלופה. אם רז מאיר לא ימשיך, שחקנה של ק"ש הוצע לירוקים ומעוניין להגיע. בכרמל ינסו להציע לשרצקי עסקה שתכלול שחקנים בתמורה לאורי דהן, בנוסף לכסף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעלה הילוך בהכנות לעונה הבאה, כאשר בקרוב צפויה לצאת ההודעה הרשמית על הארכת החוזה של ברק בכר. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 בחודש מרץ האחרון, הנשיא יענקל'ה שחר מעוניין להחתים את המאמן לשנתיים נוספות וכעת הצדדים קרובים לסיכום. בינתיים, הירוקים החלו בשיחות עם אחד המועמדים שבכר ביקש לצרף: מגן ריאל אוביידו, חואנחו נייטו.

בכר מעוניין לחזק את עמדת המגן הימני בשל עזיבתו הצפויה של ארנסט מאבוקה ואי הוודאות בנוגע לעתידו של רז מאיר. נייטו מעורר עניין גם בקרב מועדונים בליגה הבכירה בספרד וטרם החליט האם להגיע לישראל. על פי גורמים המעורים בשיחות, נייטו קיבל הצעה כספית גבוהה ממכבי חיפה ונוטה לענות בחיוב. בן ארצו, חוסה רודריגס, המליץ עליו לצוות המקצועי של הקבוצה מהכרמל.

במקרה שמאיר לא ימשיך בקבוצה, בחיפה ינסו לצרף מגן שמאלי ומי שהוצע לקבוצה הוא דור אלו. אלו סיים עונה טובה במדי הפועל קריית שמונה ומספר קבוצות נוספות בליגת העל מעוניינות בו, אך הוא יעדיף להצטרף לאלופה. עוד שחקן של קריית שמונה שמבוקש בחיפה הוא אורי דהן, אולם בשלב זה לא ברור האם איזי שרצקי יסכים לשחרר אותו. בעבר, הצעה שהגישה מכבי חיפה עבור הבלם נדחתה, אך כעת הירוקים ינסו להציע עסקה שתכלול שחקנים אחרים.

בתוך כך, גם עתידו של הקשר הצעיר נהוראי יפרח יוכרע בשבוע הבא, כשהוא צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים.

דור אלו | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: חואנחו נייטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי