תגנוב אותו לב"ש? מכבי חיפה בשיחות עם גורדנה. נייטו מתרחק

רועי גורדנה, נטע לביא | מאור אלקסלסי

קשר מ.ס אשדוד, שנמצא במו"מ מתקדם עם הקבוצה מבירת הנגב ומחזיק בהצעה גם מקבוצתו הנוכחית, מעורר עניין אצל הירוקים, שחוששים מעזיבה של לביא או אבו פאני. בספרד מדווחים: המגן לא נלהב להגיע לישראל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין חוגגת את האליפות בה זכתה אחרי עשור, אבל כבר ב-15 ביוני תפתח את אימוניה לעונה הבאה. בתחילת יולי מחכה לירוקים משחק ראשון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, ובקרב המועדון קיים רצון להגיע לאימון הבכורה עם סגל סגור ככל הניתן, וכמובן עם המאמן ברק בכר.

נציגיו של בכר מנהלים שיחות מול ראשי מכבי חיפה לגבי החוזה החדש שאמור להיחתם, והפעם המאמן צפוי לחתום על הסכם לשנתיים, להבדיל מזה שחתם עליו כאשר הצטרף אל הירוקים לפני כשנה – עד לסיום העונה החולפת.

"זה משא ומתן, וכמו בכל משא ומתן, לכל צד יש רצונות", אמרו בסביבתו של בכר. "מה שהכי חשוב זה ששני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות". בכל מקרה, במכבי חיפה מעריכים שהסאגה תסתיים עם תחילת השבוע הבא.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

האלופה הטרייה מחפשת חיזוק למרכז השדה בשל חשש מעזיבה של נטע לביא או מוחמד אבו פאני. אחד השמות שהוצעו לירוקים הוא שמו של רועי גורדנה, שחקן מ.ס אשדוד, אשר כידוע, נמצא בשיחות מתקדמות עם הפועל באר שבע וקיבל הצעה ראשונית ממכבי חיפה.

"לגורדנה יש כמה הצעות ובקרוב הוא יקבל החלטה", אמרו בסביבת הקשר בן ה-30, אשר סיפק עונה גדולה ב-2020/21. כידוע, שם נוסף שנמצא על הפרק כחיזוק אפשרי למרכז השדה הוא שמו של עדן שמיר מסטנדרד ליאז'.

בתוך כך גם בספרד התייחסו למו"מ שמתנהל בין מכבי חיפה לחואנחו נייטו שסיים את חוזהו באוביידו.  אך יחד עם זאת נכתב כי לא רק הירוקים עוקבים אחר המגן הימני בן ה-26 והוסיפו שבשלב זה הוא מעדיף להישאר בספרד.

חואנחו נייטו | ריאל אוביידו, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי