בני סכנין מעוניינת בגיא משפתי, מאטוביץ' מונה לעוזרו של מימר

גיא משפתי
גיא משפתי | מאור אלקסלסי

בלם הפועל חיפה אמנם קיבל הצעה להאריך חוזה, אולם לספורט1 נודע לראשונה שהוא עשוי לאחד כוחות עם מאמנו בעבר, שבינתיים צירף לצוות את הסרבי שהעונה עוד שיחק בסקציה נס ציונה. וגם: על המו"מ עם ב"ש על גנאים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין צפויה להתחיל את אימוניה בסוף חודש יוני, אך עדיין לא ברור מי משחקני הסגל יהיו בקבוצה לקראת פתיחת העונה. בימים האחרונים פועלים ראשי הקבוצה והמאמן שרון מימר בשני מישורים – נערכות שיחות מול שחקני הקבוצה מהעונה האחרונה בהם מעוניין המאמן ובמקביל גם מתקיימים מגעים מול מספר שחקנים במטרה לצרפם, בתקווה שהראשון מבניהם שיחתום יהיה המגן הסרבי ניקולה צ'ירקוביץ'.

צ'ירקוביץ' בן ה-29 שיחק בעונה האחרונה בליגה הסרבית ושותף ב-25 משחקים בהם, כבש שער אחד. בסכנין אישרו כי ישנם מגעים מתקדמים בין הצדדים וההערכה כי במהלך סוף השבוע יושג סיכום סופי. צ'ירקוביץ משחק בעמדת המגן הימני, משמע יגיע על חשבונו של עלי עותמאן שטרם קיבל הצעה להמשיך בקבוצה. בהפועל אום אל פאחם עוקבים אחר מצבו של עותמאן ואם הוא ולא ימשיך בסכנין, ייתכן שיעבור לקבוצה מהלאומית

בנוסף, לספורט1 נודע כי שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של מימר הוא הבלם של הפועל חיפה, גיא משפתי. האחרון שיחק תחת מימר בהפועל חיפה והוא אף קיווה לצרפו כשהיה הפועל חדרה. כעת השניים עשויים לאחד כוחות בסכנין. במועדון סיפרו כי העובדה שמשפתי יכול לשחק במספר תפקידים מביאה לכך שישנו רצון להחתימו. לאחרונה גם הפועל חיפה הציעה למשפתי לחדש את חוזהו והשחקן יחליט בקרוב.

גיא משפתי | מאור אלקסלסי

באשר לשחקני העונה שעברה, במועדון מקווים להגיע לסיכום עם השוער מחמוד קנדיל. כפי שפרסמנו, השוער יקבל חוזה חדש וההערכה שימשיך בקבוצה. שחקן נוסף אותו ירצו להמשיך ולראות בסכנין הוא הקשר אייהב גנאים, שנמצא תחת חוזה, אך מתנהל בנוגע אליו מו"מ עם הפועל באר שבע. בסכנין הבהירו כי הם רוצים את גנאים בעונה הבאה, אבל ישחררו אותו בתמורה לכ-400 אלף יורו. בנוסף הוצע כי הקבוצה מהמגזר תקבל שחקנים בתמורה לגנאים ובין השמות שעלו ישנם מרואן קבהא ורותם חטואל. "קבוצה שרוצה את גנאים תצטרך לשלם עליו בהתאם", אמרו בסכנין.

בנושא אחר, במקביל לבניית סגל הקבוצה, מימר גם בונה את הצוות מקצועי שלו ואליו וצירף את דושאן מאטוביץ', שלמעשה יפרוש מכדורסל וכעת יהיה עוזר המאמן. מאטוביץ' שיחק תחת מימר בהפועל כפר סבא ואף שימש העונה כמאמן נערים בכפר סבא, אולם מעתה יחליף את הראל סלע שעזב את סכנין לאחר שנתיים.

קבהא וחטואל הוצעו בתמורה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי