Sport1 Banner

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אוהד לויטה חתם בהפועל חיפה

אוהד לויטה | מאור אלקסלסי

השוער עזב את הפועל באר שבע לאחר שלוש שנים ויחליף את יסמין בוריץ' בין הקורות בכרמל: "יתרום מניסיונו הרב ומהאישיות שלו במגרש ומחוצה לו", החמיא יואב כץ

(גודל טקסט)

בחודש שעבר חשפנו בספורט1 על כך שאוהד לויטה עשוי לעזוב את הפועל באר שבע ומחזיק בהצעה מהפועל חיפה. השוער ידע שבבירת הנגב מעוניינים באופיר מרציאנו והתלבט אם מעבר להפועל חיפה יהיה צעד נכון עבורו. הבוקר (שישי) הוא נתן את הסכמתו הסופית למהלך, חתם על החוזה ולמעשה עזב רשמית את בירת הנגב ועבר בחוזה לשנתיים להפועל חיפה.

בעמוד האינסטגרם שלו, נפרד היום לויטה מהפועל ב"ש: "שלוש שנים מדהימות בהן צברתי חוויות, התקדמתי והשתפרתי, במקום בו הפכתי לבן בית והרגשתי את האהבה וההערכה שלכם. לצערי גם פרידות הן חלק מהכדורגל, ואני בוחר להיות שמח על זכות גדולה להיות חלק מהפועל באר שבע במשך שלוש השנים האחרונות (ארבע במצטבר). מודה לאלונה ולאסי, לעידו וניר ולכל הצוותים המקצועיים איתם עבדתי כאן. תשמחו, השגנו המון ביחד. מודה גם לקהל הנפלא שתמיד תמך בנו והורגש במועדון בכל יום. עכשיו הזמן לאתגר חדש ומרגש עבורי במועדון חדש עם מטרות ברורות. ננוח טיפה מההמולה ונחזור לעבוד קשה ונכון כמו תמיד כדי להשיג אותן. תודה גם ליואב ולצוות על האמון. אוהב את כולם ושיהיה המון בהצלחה לשני המועדונים".

"בתום מו"מ שהתנהל באמצעות סוכנו גלעד קצב, לויטה חתם לשנתיים", הודיעה הפועל חיפה, שצירפה את לויטה בן ה-35 כמחליפו של יסמין בוריץ' שסיים את חוזהו ויעזוב, "לויטה שיחק בשלוש בעונות האחרונות בהפועל באר שבע ורשם 67 הופעות ובהן הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית. כמו כן היה שותף לזכיה בגביע המדינה בעונת 19/20", נכתב בנוסף בהודעת המועדון.

הבעלים יואב כץ אמר לאחר ההחתמה: "אנו שמחים על החתמתו של אוהד לויטה מבכירי השוערים בכדורגל הישראלי שיתרום למועדון גם מניסיונו הרב ומהאישיות שלו במגרש ומחוצה לו"

אוהד לויטה | הפועל חיפה, רשמי
עוד באותו נושא: אוהד לויטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי