אייל סגל: "גבי קניקובסקי לא מעוניין לעבור לקבוצה ישראלית"

גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

בעלי מכבי נתניה שפך אור על סוגיית הרכש בקיץ: "תוכנית הרכש סדורה ומגובשת תקופה לא קצרה וכוללת 6-7 ישראלים. בנוסף יוחתמו שלושה זרים - אחד להגנה, אחד לקישור, אחד למרכז ההתקפה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר החתמתו של מלך שערי הלאומית יניב מזרחי, בעלי מכבי נתניה, אייל סגל שיתף היום (שישי) את אוהדי הקבוצה בחשבון הפייסבוק האישי שלו על בניית הסגל לקראת העונה הבאה ושלל כל אפשרות שכוכב הקבוצה גבי קניקובסקי יחתום בקבוצה בישראל.

לשון המכתב

"כדי לחסוך ספקולציות ובעיקר אגדות אורבניות. 1. מכבי נתניה מכרה שלושה שחקנים בחמש עונות (שניים מתוכם לקבוצות ישראליות, רק אחד משחק בישראל), כך שמכבי נתניה היא בטח ובטח לא מקפצה לקבוצה אחרת בישראל. 2. קניקובסקי בשלב זה של חייו לא מעוניין לעבור לקבוצה ישראלית וכל הידיעות בעניין, מצוצות במקרה הטוב. 3. תוכנית הרכש לקראת עונת 21/22 (כפי שאתם רואים ב-10 ימים האחרונים), סדורה ומגובשת תקופה לא קצרה וכוללת 6-7 ישראלים (שלושה הוחתמו), חלקם כשדרוג, חלקם כחלק מרוטציה".

"בנוסף יוחתמו שלושה שחקנים זרים, אחד להגנה, אחד לקישור, אחד למרכז ההתקפה. מה שמשאיר למועדון אפשרות להתחזק בהמשך בשלושה שחקנים זרים, באותם עמדות שהצוות המקצועי יחשוב שיש צורך בשדרוג נוסף. שבת שלום".

אייל סגל
אייל סגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי