אורי מגבו ואורן ביטון מועמדים להפועל חדרה

אורי מגבו | דני מרון

קבוצתו של מנחם קורצקי זקוקה למגן שמאלי אחרי עזיבות גרצ'קין וג'אבר, שחקני בית"ר ירושלים סומנו. במועדון יבחנו שוב את האפשרות להשאיר את מרשל אודה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בסוף החודש הנוכחי הפועל חדרה תחזור להתאמן ועד אז היא מעוניינת לסמן וי על כמה שיותר יעדים לחיזוק הסגל, כאשר בימים הקרובים המאמן מנחם קורצקי יחזור מחופשה בחו"ל וייפגש עם היועץ המקצועי אורן גולן כדי לקדם את ההכנות לעונה הבאה.

אחת העמדות שנותרה ריקה בחדרה היא עמדת המגן השמאלי, זאת לאחר שמקס גרצ'קין חזר לבית"ר ירושלים בתום השאלה לחצי עונה, בעוד עבדאללה ג'אבר עבר לבני סכנין. בקבוצה קיוו לצרף את דודי טוויטו ששיחק בהפועל באר שבע, אלא שהאחרון העדיף את הצעתה של הפועל חיפה וכעת סימנה בחדרה שני מועמדים מבית"ר ירושלים: אורן ביטון ואורי מגבו. מגבו היה בעדיפות ראשונה עד לפני מספר שבועות, אולם ככל הנראה בית"ר תעדיף להשאירו ולכן בחדרה ינסו למצות את אופציית ביטון.

בנוסף, קורצקי מעוניין להתחזק בחלוץ זר, כאשר בשבועיים האחרונים נעשו שיחות עם מספר מועמדים, כולל ניסיון להחזיר את לוסיו, אך עלותו של מי שהעביר את העונה החולפת בקריית שמונה גבוהה מדי. בעקבות כך, בחדרה יבחנו מחדש את האפשרות להשאיר את מרשל אודה. "נמצא את החלוץ המתאים לעונה הבאה", אמרו במועדון.

ביטון. יגיע להפועל חדרה? | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי