נוף הגליל קיבלה אישור ממכבי חיפה לנהל משא ומתן מול אקווה

דייויד אקווה | אודי ציטיאט

הבלם שעלה עם הקבוצה לליגת העל מבוקש בקבוצות אחרות ויכריע בקרוב. ראשי המועדון ייפגשו עם מכבי תל אביב, גם חלוץ נתניה מועמד. מונה יושב ראש לדירקטוריון המועדון

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל נוף הגליל, מתכוונת להעלות הילוך בהכנותיה לעונה הבאה. במועדון הודיעו בשבוע שעבר על רכש ראשון בדמותו של השוער הניו זילנדי, סטפן מרינוביק, וכעת מנסים לבנות גם את חוליית ההגנה, כאשר בראש הרשימה נמצא הבלם דיוויד אקווה. בשבוע שעבר נפגשו ראשי נוף הגליל עם ראשי מכבי חיפה ולמעשה קיבלו אישרו להשאיל את השחקן לעונה נוספת, בתנאי שאקווה עצמו ירצה להמשיך בקבוצה. 

הבלם אמנם הרשים בעונה שעברה, אבל הירוקים לא ירצו להביא בלם זר נוסף ביחד עם בוגדן פלאניץ' שימשיך עונה נוספת בקבוצה. בנוסף, בקרב העולה החדשה רצו לקבל שחקנים נוספים מחיפה בהשאלה אבל הירוקים הבהירו כי בשלב זה לא יכולים להתחייב וכי הם יקבלו החלטה עם פתיחת האימונים בעוד שבועיים.

בנוסף, ראשי נוף הגליל מתכוונים להיפגש בקרוב גם עם ראשי מכבי תל אביב ולנסות ולקבל מהם רשימה של שחקנים שמיועדים לצאת בהשאלה בעונה הבאה. בינתיים, מי שעוד הוצעה לעולה החדשה הוא חלוץ מכבי נתניה קוואן פרייטר. האחרון לא ימשיך במועדון מעיר יהלומים ובמקביל גם הוצע להפועל חיפה. גם אנתוני וארן נמצא ברשימות של מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים, אך הוא זוכה להתעניינות מצד קבוצות נוספות מליגת העל.

קוואן פרייטר
קוואן פרייטר | ברני ארדוב

בתוך כך, מ"מ המפכ"ל לשעבר וסגן המפכ"ל לשעבר, ניצב בדימוס בן ציון סאו, מונה הבוקר ליושב ראש דירקטוריון הפועל נוף הגליל. סאו, בן 60, תושב כפר ורדים ואב לארבעה, בעל ניסיון ניהולי בתחום העסקי, אמר לאחר פגישה עם ראש העיר, רונן פלוט: "נקראתי על ידי ראש העיר על מנת לסייע בניהול וקידום קבוצת הכדורגל. מקווה שאוכל לתרום מהידע והניסיון בניהול גופים ומערכות ציבוריות".

סאו הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במנהל עסקים. "אני אוהד כדורגל משחר ילדותי, רואה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט מנוף לפיצוח ולהתעצמות קהילתית", הוסיף.

בן ציון סאו, יושב ראש דירקטוריון הפועל נוף הגליל | באדיבות המועדון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי