אליאס דורש סעיף שחרור נמוך לחו"ל, קלינגר בונה על עידן ורד

שי אליאס | אריאל שלום

הקשר שסיים את חוזהו בהפועל ת"א מקווה לצאת מעבר לים ודורש התחייבות שלא יעמדו בדרכו אם תגיע הצעה, אחרת לא יאריך חוזה. המאמן מקווה לצרף את קשר בית"ר ירושלים, בואטנג וגרופר בדרך לאירופה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחת ההצלחות המקצועיות הגדולות של המאמן ניר קלינגר העונה בהפועל תל אביב היא עם הקשר שי אליאס, שכזכור שב למתחם חודורוב מעונת השאלה בסקציה נס ציונה. אליאס הפך לשחקן הרכב קבוע והשתלב מצוין בקבוצה לאחר המהפכה שהיא עברה בינואר, אבל כעת האדומים חוששים לאבד את אליאס לעונה הבאה.

אליאס סיים את החוזה בהפועל תל אביב, אשר הציעה לקשר חוזה ארוך טווח חדש, אולם במתחם חודורוב הופתעו לשמוע במהלך המו"מ עם סוכנו כי אליאס מכוון הקיץ לעבור לשחק מעבר לים. "מנהל מו"מ עם הפועל ת"א, אבל הוא רוצה לשחק בחו"ל, סיפרו מקורבים לקשר. אליאס, כך מתברר, רוצה להכניס לחוזהו החדש סעיף שיאפשר לו לעבור לחו"ל בכל חלון העברות, כולל אלו של ינואר, תמורת סכום סמלי נמוך. בהפועל ת"א יצטרכו להחליט אם להסכים לדרישתו ויודיעו לו על כך בקרוב.

כפי שפרסמנו בספורט1, בהפועל ת"א כבר סימנו מספר שחקני מרכז שדה לעונה הבאה במטרה לצרף לפחות אחד או שניים, כשהמועמדים המובילים כעת הם עידן ורד מבית"ר ירושלים ושלומי אזולאי ממ.ס אשדוד, שניהם שחקנים חופשיים שבמקביל מנהלים מו"מ עם קבוצותיהם בעונה האחרונה. קלינגר מקווה שהפועל ת"א תצליח לצרף את ורד וכך הוא יוכל לבסס את הקישור שלו על שיתוף פעולה בין ורד לדן איינבינדר, שכמובן מכירים היטב מהימים המשותפים בבית"ר ירושלים. כזכור, גם קלינגר אימן את בית"ר ירושלים ומשם מכיר היטב את ורד.

שת"פ עם איינבינדר באדום? עידן ורד | אריאל שלום

בנושא עמנואל בואטנג – כפי שפורסם בספורט1 מספר פעמים – טוענים בהפועל ת"א כי יש הצעות ממספר קבוצות בצרפת, פורטוגל ושווייץ, אולם בסכומי רכישה נמוכים ביותר. אם בואטנג יבקש לעזוב, לא יעמדו בדרכו.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב, כפי שפורסם כאן לראשונה, הוא המגן השמאלי המצטיין דני גרופר שדחה הצעה לחוזה ארוך טווח חדש. גרופר מבוקש בשתי קבוצות בבלגיה, אחת מהן היא גנט, וכן בקבוצות נוספות בהולנד ובשווייץ. סעיף היציאה שלו לאירופה הוא 450 אלף יורו, סכום שבמועדון מאמינים שאחת הקבוצות תשלם עבורו וכך תיסלל דרכו לאירופה.

בואטנג. לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי