גנאים בדרך להפועל באר שבע, קבהא יגיע לסכנין במקומו?

איהאב גנאים | דני מרון

בני סכנין והקבוצה מהדרום הגיעו להסכמות לגבי מכירתו של הקשר תמורת כמיליון שקלים, אך העסקה טרם נחתמה רשמית. במקביל, בקבוצה מהמגזר מעוניינים בקשר הוותיק, שמחזיק בחוזה גבוה ובשלב זה לא מעוניין במעבר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי ששרדה בליגת העל, בני סכנין נערכת לעונת 2021/22 ולשינויים הצפויים בסגלה. היום (ראשון) נודע כי לאחר רצף שיחות ארוכות, הקבוצה מהמגזר הגיעו להסכמות עם הפועל באר שבע לגבי מעברו המתקרב של איהאב גנאים לקבוצה מבירת הנגב.

גנאים, בן 25, היה בעונה האחרונה מהשחקנים היותר יציבים של סכנין העונה ובמועדון רצו שימשיך, אך הוא רצה להתקדם לקבוצה בכירה יותר ובמקביל גם הפועל ב"ש הביעה עניין בקשר, מה שלמעשה הכריע בעניין עתידו. כעת, סכנין צפויה לקבל עליו כמיליון שקלים ובמועדון אישרו: "הגענו להסכמות על מכירתו של גנאים, אבל עדיין אין חתימה רשמית".

בהתאם לכך, בסכנין מנסים למצוא מתווה לעסקה משולבת, בה קשר הפועל ב"ש מרואן קבהא יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף לסגל של שרון מימר. קבהא, לו יש חוזה לעונה הבאה בב"ש, מרוויח שכר גבוה בקבוצתו ועל כן בסכנין מנזים למצוא פתרון ולשכנע אותו להגיע לקבוצה, כשהוא עצמו מעדיף בשלב זה להישאר בנגב. "נצטרך למצוא פתרון הולם שיתאים לשני הצדדים. אנחנו מאוד מעוניינים בקבהא, אבל לא בכל מחיר" הוסיפו בסכנין.

קבהא. יעבור בקרוב לסכנין? | לירון מולדובן‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי