רשמית: אושרה בניית אצטדיון חדש בקריית שמונה

אצטדיון קריית שמונה | שלומי גבאי

העירייה המקומית אישרה תוכנית בעלות מוערכת של 100 מיליון שקלים שנועדה לשפץ ולהגדיל את תכולתו מ-5,300 מקומות ל-10,000: "בשנים הקרובות האצטדיון המיושן בעיר הולך לעבור מתיחת פנים מדהימה. מצפים בקוצר רוח"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה יכולה להיות מרוצה למדי מהעונה שהסתיימה לא מזמן, כאשר הצפוניים סיימו אותה במקום השישי בטבלה, אך חשוב מכך, הקבוצה חזרה לפלייאוף העליון לאחר שש שנות היעדרות. למרות זאת, נדמה כי הבשורה הכי טובה שהיא קיבלה הגיעה דווקא היום (ראשון), כשהעירייה המקומית אישרה רשמית שאצטדיון חדש יחליף את הנוכחי וישמש את מועדון הכדורגל המקומי.

בהודעה הרשמית מטעם העירייה נכתב כי "בשנים הקרובות האצטדיון המיושן בעיר הולך לעבור מתיחת פנים ולהכפיל את תפוסתו לכ-10,000 מושבים. לאחר עבודה מאומצת של ראש העיר אביחי שטרן, אושרה הפקדת התכנית בידי הוועדה המחוזית לתוכנית ובנייה בצפון. עלות התוכנית מוערכת ביותר מ-100 מיליון שקלים וקרן המתקנים, הטוטו ומפעל הפיס יהיו שותפות בעלויות יחד עם עיריית קריית שמונה".

כידוע, האצטדיון הנוכחי בקריית שמונה מכיל 5,300 מושבים בלבד, אך מלבד עובדה זו הוא נחשב למיושן בשל תנאי המתקן עצמו. כעת, התוכנית החדשה שאושרה צפויה להביא להגדלת מספר הצופים שיורשו להיכנס למשחקי הקבוצה, כמו גם מתחם חדש שיוקם בסמוך למגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי