נאור סבג ועומר לקאו מועמדים להפועל ירושלים

נאור סבג | אודי ציטיאט

העולה החדשה לליגת העל מעוניינת לחזק את הסגל, כאשר שמו של שחקן מכבי פ"ת בעונה החולפת הוזכר כאופציה מובילה. גם אקס כפ"ס וחדרה עשוי להגיע לבירה. "רוצים שחקן צעיר שיחזק אותנו", אמרו במועדון

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל ירושלים, נערכת לחזרתה לליגה הבכירה ולפני מספר שבועות היא הודיעה על כך שרוב הסגל ימשיך עמה גם בעונה הבאה, כאשר בנוסף לכך היא תצרף אליה את וויליאם אגאדה. כזכור, בעונה האחרונה החלוץ הושאל להפועל חיפה, אך זאת החליטה שלא לממש עליו את האופציה ולכן השחקן יתחיל את האימונים בבירה. מעבר לכך, נציגיו של אגאדה בוחנים עבורו גם אופציות בחו"ל.

בינתיים בירושלים מחפשים גם אופציות לחיזוק, והמטרה המרכזית בקבוצה היא שדרוג מרכז השדה. שני המועמדים שעשויים להגיע לטדי הם נאור סבג ועומר לקאו. בנוגע לסבג, בעונה החולפת הוא שיחק במכבי פתח תקווה תחת גיא לוזון, שאומנם נתן לו את האשראי בהרכב בלא מעט משחקים אך החליט לשחררו. כתוצאה מכך, סבג הוצע למספר קבוצות ביניהן בני סכנין ועירוני קריית שמונה אך השחקן עצמו מעדיף להישאר באזור המרכז.

כאמור, שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד לחיזוק הסגל הוא עומר לקאו. לאחר שפתח את העונה בהפועל חדרה ושוחרר ממנה במהלך העונה, הוא עבר להפועל כפר סבא איתה ירד לליגה הלאומית. כעת, הוא מעוניין למצוא לעצמו יעד חדש בליגת העל. "אנחנו רוצים שחקן צעיר שיחזק אותנו" אמרו בהפועל ירושלים.

עומר לקאו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי