"דור מיכה לא סגר בב"ש, הוא יכול לסכם במכבי ת"א או מכבי חיפה"

דור מיכה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

קשר אנורתוסיס בדרך לבירת הנגב? סוכנו, רונן קצב, מכחיש: "הוא לא סיכם וב"ש בכלל לא פנתה לקפריסאים. יש לו חוזה". וגם: היציאה לחו"ל ("הגליה") ופרשת הקטינות ("הם לא חושבים שהם צריכים להתנצל בפני הנערות")

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דור מיכה ישחק בעונה הבאה בהפועל באר שבע? לא בטוח בכלל, כך לפחות על פי סוכנו של השחקן – רונן קצב, אשר התראיין היום (שני) לתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על עתידו של הקשר. לדבריו של קצב, ב"ש כלל לא פנתה כרגע לאנורתוסיס, ומיכה עצמו עוד לא סיכם את תנאיו במועדון מבירת הנגב. כמו כן, סוכן השחקנים התייחס לפרשה הקטינות, בה מיכה היה מעורב יחד עם עומר אצילי, וקרא להפסיק לשפוט את השניים ו"לתלות אותם על הגרדום".

האזינו לראיון

"דור עוד לא חתם ועוד לא סיכם בהפועל ב"ש", ירה רונן קצב. "יש לו חוזה בקפריסין והוא לא חתם ולא סיכם בב"ש. כולם מעבירים אותו כל הזמן, אומרים שהוא סיכם. נכון שיש קבוצות שמתעניינות בו, אבל יש לו חוזה בקפריסין וכמו שאמרתי, הוא לא סיכם ולא חתם בשום מקום. שמעתי כבר על התנצלויות שיהיו ושהוא יילך לעמותות כאלה ואחרות – אני לא יודע על מה מדובר חברים. סליחה שאני הורס את החגיגה".

האם מתקיים משא ומתן: "הפועל ב"ש לא פנו לקפריסאים כדי לרכוש אותו. כדי שהוא יעבור לב"ש, הקבוצה צריכה לפנות לקפריסאים. כולם אוטומטית מעבירים שחקנים, אבל יש חוזה וצריכים לכבד אותו. יותר מזה, לפי החוק, גם שחקן חופשי שיכול לחתום בקבוצה שרוצה להחתים אותו – היא צריכה לפנות לקבוצה האחרונה של השחקן ולבדוק שהוא באמת חופשי כמו שהוא מציג את עצמו. יש פה התנהלות ופרוצדורה, לא עוברים ב'אהלן אהלן'".

דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

האם ניהלו איתו משא ומתן: "פנו אליי לשאול מה האופציה להביא אותו, יותר מקבוצה אחת. פונים קודם כל לשחקן כדי להבין את המעמד שלו. מקבלים תשובה, ואחר כך אמורים לפנות לקבוצה ולבדוק, גם אם הוא חופשי. במקרה של דור, זה הרבה יותר קל, כי יש סעיף שחרור כתוב של 100 אלף יורו, אבל ב"ש עדיין לא פנתה לקבוצה. גם אם ישלמו את ה-100 אלף יורו, השחקן צריך לסכם בהפועל ב"ש וזה עוד לא קרה. זה עדיין לא נכון שהוא יהיה שחקן ב"ש בעונה הבאה".

האם ב"ש האופציה הראשונה של מיכה במידה שיחזור לישראל: "מה זה אופציה ראשונה? הוא לא סיכם בב"ש, הוא יכול גם לסכם במכבי תל אביב או במכבי חיפה. הוא לא סיכם. מכבי תל אביב לא דיברה איתנו. מי שמכיר אותי, אני לא מדבר כל כך הרבה לפני שדברים קורים. אני לא חושב שזה נכון לנהל את הדברים האלה בתקשורת. אני רק מאשר שלא נעשתה פנייה לקפריסין ושלא הגענו לסיכום עם באר שבע".

מה הרצונות של דור: "היציאה לחו"ל הייתה מאולצת, גם שלו וגם של עומר אצילי. זו לא הייתה יציאה, זו הייתה הגליה, בואו נודה. בסך הכל דור מאוד נהנה בקפריסין, לקח גביע ושיחק. אולי המספרים לא היו אדירים, אבל הוא כן היה דומיננטי וחשוב בקבוצה. הוא פתח כמעט בכל המשחקים ויש לו חוזה לעוד עונה. הוא עבר תקופה מאוד טובה בקפריסין, נהנה להיות ולשחק שם והוא גם הכיר את אשתו לעתיד. היא הייתה איתו כל התקופה שם. הוא היה מאושר והשקט הזה עשה לו טוב. ההגליה הזו מצד אחד כאילו קשה, מצד שני נותנת לשחקנים את השקט טיפה לחזור למיקוד. לא רע להיות בקפריסין. הוא לא היה בחופשה. זה כביכול עונש כי אתה חייב ללכת מכיוון שאתה לא יכול לשחק בקבוצה מישראל, אבל זה עשה לו רק טוב".

דור מיכה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

האם חזרת עומר אצילי לישראל הורידה למיכה את החשש לשוב לארץ: "אצילי חזר לישראל משיקולים מסוימים. גם עבורו וגם עבור דור זה הבית בסופו של דבר. באופן טבעי, הוא יעדיף להיות פה מאשר באותם תנאים בקפריסין. היציאה שלהם כמובן מתחברת לפרשה. אני חושב שהגיע הזמן להשאיר את הפרשה מאחור, הם יצאו זכאים. אני רואה את מגוון העונשים שנותנים להם למרות שהם יצאו ללא אשמה. כל אחד שופט בישראל. בסופו של דבר, הגליה מהמדינה שלך זה נזק כלכלי עצום. שניהם הרוויחו הרבה פחות ביחס למה שהרוויחו במכבי ת"א. אנשים קובעים את העונשים שלהם בצורה קלה על המקלדת או ברמקול. צריכים לעבור ולהתקדם הלאה, כי התיק נסגר מחוסר אשמה, לא מחוסר ראיות".

הכדורגלנים שמגנים בתקופה האחרונה על מיכה ואצילי: "בוא נשים את דור ועומר בצד, אנחנו צריכים לחשוב ולדבר בינינו מה באמת ההתנהלות נכונה כשיש מישהו שהוא חשוד במשהו. האם זה שלב שצריך להעיף אותו ממקום העבודה שלו, או האם אולי זה שלב שאפשר לחכות ולראות מה קורה. אולי בגלל זה דור פרץ אמר גם הוא שהשחרור שלהם היה מהיר מדי. זו דעתו וגם אני חושב ככה. חשוד הוא בחזקת חף מפשע. העניין המוסרי? בוא נסכם שאף אחד מהם לא ידליק משואה ביום העצמאות. הם שחקני כדורגל ובכל העולם יש כל מיני דברים. אני לא אומר את זה כדי להצדיק משהו, אבל זה מה שהם יודעים לעשות, הם שחקני כדורגל, אז מה הם אמורים, לא לשחק כדורגל יותר? הם לא חושבים שהם צריכים להתנצל בפני הנערות. כולם פה תליינים ומנסים כמה שיותר לעלות אותם על הגרדום ולתלות אותם".

רונן קצב עם עומר אצילי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי