אורי אוזן נפרד מהפועל ת"א: "הפכנו לקבוצת הנוער הבכירה בעיר"

עומר בוקסנבוים, אורי אוזן | הפועל תל אביב, רשמי

אחרי שלוש שנים במהלכן זכה עם הקבוצה בגביע, מאמן קבוצת הנוער נפרד: "תקופה שלא אשכח, אחד החלומות שלי - שיום יבוא ואחזור לאמן חלק מהילדים - בקבוצה הבוגרת". בוקסנבוים: "איש מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סוף עידן בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב: מאמן הקבוצה, אורי אוזן, שרשם הישגים יפים בשלוש השנים שלו במועדון ובין היתר הוליך את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה – עוזב את הקבוצה. תחת פיקודו קודמו לא מעט שחקנים לקבוצה הבוגרת. אוזן מחפש את האתגר הבא. במועדון נפרדו ממנו היום (שני).

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עומר בוקסנבוים, הודה לאוזן: "השחקנים קיבלו ממנו דוגמא אישית מצוינת, הוא מאמן ואיש חינוך מהרמה הגבוהה ביותר. בשלוש השנים שלו בתפקיד השחקנים למדו כדורגל, התפתחו והתקדמו. בתחילת העונה הנוכחית החלטנו יחד שזו תהיה עונתו האחרונה ללא קשר לתוצאות על המגרש. הגיע זמנו של אוזן להמשיך לאתגר הבא בקריירה. באופן אישי, זכיתי לעבוד לצד איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר ואני מאחל לו הצלחה רבה מכל הלב".

אוזן כתב מכתב פרידה מרגש לאנשי המועדון ולא חסך במילים. "להיפרד זה לא קל, וזה קשה שבעתיים כשאוהבים", כתב בפתח דבריו וסיפר על תחילת הדרך: "היה לא פשוט. הקבוצה לא נראתה טוב, התקשיתי להשפיע והתוצאות היו רעות. אבל תמיד קיבלתי תמיכה מהאנשים במועדון ובראש ובראשונה היה זה עומר שנתן לי גב מלא". הוא סיפר: "אני תמיד אזכור שישבנו בבוקר חורפי בבית קפה בתל אביב אחרי הפסד למכבי פ"ת, כשאנחנו מתחת לקו האדום ורגע לפני סיום הסיבוב הראשון. היריבה הבאה הייתה הפועל רמת גן, קבוצתו לשעבר".

דוידה ואייזן | ברני ארדוב

זה היה רגע המפנה: "אחרי השיחה עשינו שינויים, ניצחנו בווינטר 0:3 ויצאנו ביחד לתקופה נהדרת שלעולם לא אשכח", אמר וציין את שורת ההישגים: שחקנים שלנו עלו לבוגרים, זכינו בגביע המדינה, סיימנו במקום השני, דבר שלא קרה 30 שנה בנוער של הפועל ת"א, ניצחנו בחיפה אחרי 23 שנים, שרדנו ביחד את משבר הקורונה, הפכנו לקבוצת הנוער הבכירה בעיר (שלושה ניצחונות ותיקו בחמשת הדרבים האחרונים) ובעיקר נהניתי מכל רגע בוולפסון עם המאמנים, העובדים ובעיקר עם הילדים".

אוזן הודה לכולם: "אני רוצה להודות קודם כל לילדים הנהדרים שאימנתי. הם אלה שגרמו לי להגיע עם חיוך כל יום לוולפסון והם אלה שגרמו לי להתרגש עד דמעות בהרבה מאוד רגעים באימונים ובמשחקים. אני כמובן מתנצל מעומק הלב בפני כל מי שהרגיש מקופח, שום דבר לא היה במזיד ואין דבר שייסר אותי יותר מלראות ילד שיוצא כואב ומאוכזב.

"אני רוצה הודות לכל מי שעבד איתי, המאמנים המקצועיים, העוזרים והמנהלים – אוהב את כולם ולמדתי מכל אחד מכם. תודה רבה לבן אנו, אדום אמיתי, שאני רק מקווה שהחזרתי לו קצת מאהבה הגדולה שהוא משקיע במועדון ובילדים. וכמובן, יותר מכולם אני אומר תודה לעומר, המנהל המקצועי הכי טוב בארץ בהפרש, ששמר עלי כשצריך, האמין בי, ייעץ ובזכותו, רק בזכותו, עברתי שלוש שנים מופלאות בהפועל ת"א".

החיבור למועדון: "אני גדלתי כאוהד מכבי נתניה, שהייתה הבית שלי מגיל 6. בנתניה עברתי את ההכשרה כשחקן במחלקות הנוער והגשמתי חלום לשחק במועדון שאני אוהד. בהפועל ת"א גדלתי כמאמן במחלקות הנוער ואחד החלומות שלי, שהעזיבה הזו היא רק זמנית, ויבוא יום ואני אחזור ואאמן חלק הילדים שהתבגרו אצלי בנוער, בקבוצה הבוגרת. אבל עד שזה יקרה, אני רוצה להגיד תודה על שלוש שנים בלתי נשכחות. אדום ואוהב, אורי".

שחקני הפועל ת"א. אוזן חולם לשוב כמאמן הקבוצה הבוגרת | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי