מקורבים לערן זהבי: מכבי ת"א שוב בוחנת אפשרות לצרפו

ערן זהבי | רויטרס

בקריית שלום רואים את מסע ההתחמשות של היריבות ופועלים להנחית שחקנים שוברי שוויון, בהם חלוץ פ.ס.וו איינדהובן, כך על פי אנשים בסביבתו. על הכוונת נמצא גם ניר ביטון, שצפוי לקבל את ברכת הדרך מסלטיק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ראשי מכבי תל אביב רואים כיצד נערכות מכבי חיפה והפועל באר שבע לעונה הבאה, מבינים שיהיה קשה עוד יותר לזכות באליפות, קרב בו הם נכנעו העונה, ועל כן התקבלה החלטה לעשות ניסיון נוסף להחזיר ארצה את ערן זהבי.

בקריית שלום יודעים שהקבוצה חייבת שחקני שובר שוויון והכוונה היא להנחית בקיץ הקרוב לפחות שלושה כאלה, ישראלים וזרים. זהבי, לו חוזה בפ.ס.וו איינדהובן גם לעונה הקרובה, מצהיר בכל הזדמנות שהוא מחויב למועדון והוא אמור לשוב בשבוע הבא להולנד יחד עם משפחתו, אבל גורמים במכבי תל אביב מתכוונים לשוחח איתו ולבדוק אם קיימת אפשרות להחזירו מיידית בחוזה שיאפשר לו לפרוש בצהוב-כחול. גם בסביבת החלוץ סיפרו לספורט1 כי כבר החלו גישושים במטרה לבדוק את היתכנות העסקה ואם פ.ס.וו תשחררו ללא תמורה אם יבקש לשוב לישראל, כשמקורביו טוענים כי הדבר בהחלט אפשרי.

בנוסף לזהבי, שם נוסף שסומן במכבי תל אביב בתור שחקן שובר שוויון שכבר נעשה ניסיון לצרפו הוא ניר ביטון, שאמור לקבל את ברכת הדרך מסלטיק אם יבקש לעזוב. שיחות מול נציגיו של ביטון מתנהלות מזה מספר שבועות וכעת ממתינים במכבי ת"א לבעלים מיץ' גולדהאר, שיצטרך לאשר הצעה סביב 450 אלף יורו לעונה. גם סלטיק, כך מבינים במכבי ת"א, עשויה לדרוש כסף עבור השחקן שחוזהו יסתיים רק ב-2023, למרות שאין לה כוונה לעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב.

על בניית הקבוצה תשפיע גם החלטתו של דור פרץ אם לחתום על חוזה חדש או לעזוב, כשביינתיים הוא נמצא בפורטוגל, שם קיבל דרכון שפותח עבורו דלתות באירופה. לפרץ הוצע לאחרונה חוזה משודרג בגובה 410 אלף יורו בכל אחת מארבע השנים הבאות ובימים הקרובים הוא יחליט סופית אם הוא נשאר או מנסה את מזלו בחו"ל.

ניר ביטון | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי