כפי שפורסם לראשונה בספורט1: רועי זיקרי חתם בהפועל חדרה

רועי זיקרי | הפועל חדרה, רשמי

קשר הכנף של הפועל תל אביב (28) חוזר לקבוצה בה היה שיחק ב-2019/20 ובמדיה כבש שישה שערים: "שמח להגיע לכאן שוב, מרגיש שחזרתי הביתה. נרגש לשתף פעולה עם קורצקי שנתן לי את הצ'אנס הראשון בליגת העל"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה לגבש סגל שחקנים איכותי לקראת העונה הבאה. הקבוצה של מנחם קורצקי שסיימה במקום השמיני בעונה שעברה ורשמה פלייאוף תחתון מוצלח, צירפה שחקן רכש שני, רועי זיקרי, שחקן הכנף של הפועל תל אביב (28), חתם במועדון עם אופציה לעונה נוספת.

זיקרי בן ה-28 גדל בבית"ר טוברוק ובלט בהפועל כפר סבא בליגה הלאומית כאשר כבר באמצע עונת 2017/18 חתם בהפועל תל אביב. במהלך הקריירה הוא שיחק בין השאר בהפועל קריית שמונה, בית"ר ירושלים, הפועל כפר סבא והפועל רעננה. אצל האדומים לא זכה ליותר מדי הזדמנויות תחת המאמן ניר קלינגר.

מנגד, זיקרי כבר רשם עונה מוצלחת בחדרה כאשר ב-2019/20 רשם שישה שערים והוסיף ארבעה בישולים. במהלך הימים האחרונים נפגש היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולם, עם המאמן מנחם קורצקי והשניים דנו בצירופו של קשר הכנף. לאחר אישורו של המאמן, הצדדים הגיעו לסיכום כספי. נזכיר כי חדרה כבר צירפה את החלוץ מוחמד גדיר מבני יהודה.

לאחר החתימה אמר זיקרי: "אני ממש שמח לחזור לחדרה, זה בעצם לחזור הביתה. הרגשתי כאן בבית מהרגע הראשון. אני מקווה לעשות עונה טובה הן בפן האישי והן ברמה הקבוצתית. אני גם מאוד נרגש לשתף פעולה שוב עם מנחם קורצקי שהיה המאמן הראשון שנתן לי צ'אנס בליגת העל".

רועי זיקרי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי