ממשיכה להתחמש: מקס יוראי צ'ליץ' סיכם בנוף הגליל

מקס יוראי צ'ליץ' | אתר רשמי של גוריצה

העולה החדשה סיכמה עם השחקן בן ה-25 שהופך לזר השני שמגיע לקבוצה אחרי מרינוביק. חלוץ קפריסאי הביע נכונות אך הקפיא את הגעתו. אם מכבי חיפה תוציא להשאלה את אקווה וג'אבר, השניים ימשיכו בקבוצה של הוכנבוים

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל נוף הגליל, ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה, ובינתיים היא עוסקת בהתחמת הזרים כאשר היא סיכמה עם הבלם הקרואטי מקס יוראי צ'ליץ'. הבלם בן ה-25 החל את העונה בלבוב מהליגה האוקראינית הבכירה, אולם שותף ארבע פעמים בלבד (גם הספיק להבקיע בהפסד לדינמו קייב) ומאז לא שותף כלל במשחקי הקבוצה. בחודש ינואר הוא עזב לווראז'דין הקרואטית ורשם 14 הופעות ליגה, אולם במשחקי סיום העונה כבר נותר על ספסל הקבוצה שסיימה במקום העשירי והאחרון בקרואטיה.

צ'ליץ', תוצר מחלקת הנוער של דינמו זאגרב, חגג לפני שלושה חודשים את יום הולדתו ה-25 ובגיל נוער גם ניסה את מזלו בדואיסבורג הגרמנית, אולם כעבור כמעט שנה עזב אותה וחזר לקרואטיה. גם באוקראינה הוא היה חמישה חודשים בלבד. במועדון הצפוני סיפרו כי צ'ליץ הרשים את הצוות המקצועי גם בגלל נתוניו הפיזיים וגם בשל העובדה שיכול לשחק גם בעמדת המגן הימני. צ'ליץ יהיה הזר השני שסיכם הקיץ בנוף הגליל לאחר השוער הניו זילנדי סטפן מרינוביק.

מאידך, מי שסיכם קבוצה אך נראה כי לבסוף לא יגיע הוא החלוץ הקפריסאי אוסיפורוס רוסיאס. האחרון כבר הביע נכונות בסוף השבוע לחתום בנוף הגליל, אך זכה למספר הצעות מהליגה הקפריסאית ובשלב זה הקפיא את ההגעה שלו לישראל. במקביל, בנוף הגליל מנסים לסכם את מעברם של מספר שחקנים ממכבי חיפה בהשאלה בדומה לעונה שעברה, וביניהם דייוויד אקוווה ומוחמד ג'אבר. השניים אמורים להתחיל את האימונים עם האלופה הטרייה, והמאמן ברק בכר יחליט לגבי עתידם, כאשר ראשי חיפה הבהירו כי אם יוחלט להוציאם להשאלה אז השניים ימשיכו בקבוצה של ירון הוכנבוים.

דייויד אקווה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי