בסכנין מאמינים שגנאים יעבור להפועל ב"ש: "הכדור בידיים שלה"

איהאב גנאים | דני מרון

העסקה תלויה ברצונה של אלונה ברקת לשלם עבור הקשר מיליון שקל בתשלום אחד, אך במועדון נותרו אופטימיים באשר להשלמת העסקה. וגם: גבי גורי מהפועל כאוכב חתם רשמית, אחיו של אוסאמה חלאילה צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של איהאב גנאים, קשר בני סכנין שכבר סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, תקועה בימים האחרונים בשל חילוקי דעות על אופן העברת מיליון השקלים מבירת הנגב ועדיין לא ברור אם השחקן יעבור.

כפי שפרסמנו בספורט1, ראשי סכנין כבר הסכימו להעביר את השחקן תמורת דמי העברה של כמיליון שקלים ואף קיבלו את ההסכמה של באר שבע, אבל אז צצה מחלוקת לגבי פריסת התשלום: במועדון מהמגזר רצו את רוב התשלום באופן מיידי ואילו באר שבע ביקשה לפצל את הסכום למספר תשלומים. בסכנין טענו הבוקר כי טרם נאמרה המילה האחרונה ולא מן הנמנע שגנאים יצטרף לקבוצה של רוני לוי עד תחילת השבוע הבא. גורם בכיר בסכנין אמר: "אנחנו הבהרנו מהם התנאים שלנו. הכדור כעת בידיים של ראשי באר שבע".

בינתיים ממשיכה הקבוצה לצרף שחקנים צעירים מהליגות הנמוכות כחלק מבניית הסגל לעונה הבאה ולאחר ההצלחה בעונה שעברה עם הבלם ייזן נסאר ששיחק העונה לא פעם בהרכב הראשון, היום (חמישי) חתם גם קשר הפועל כאוכב, גבי גורי שהיה מבוקש גם במכבי פתח תקווה, אבל החליט להצטרף לסכנין וחתם על חוזה לשלוש עונות. שחקן נוסף שעשוי לעבור מכאוכב לסכנין הוא החלוץ הצעיר חמודי חלאילה, אחיו של אוסאמה חלאילה שערך אתמול הופעת בכורה בנבחרת ישראל.

אחיו קרוב להצטרף לקבוצה. אוסאמה חלאילה | אודי ציטיאט, ליסבון
גורי. הרכש החדש של בני סכנין | בני סכנין, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי