בית"ר ירושלים ומכבי נתניה בעקבות רז שלמה

רז שלמה | אודי ציטיאט

הקבוצות מהבירה והשרון רוצות לצרף את בלם הפועל ת"א בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה, גם מכבי ת"א עדיין מגלה עניין. אדי גוטליב סגר. שיתוף פעולה עם רמה"ש ייחתם, עובדיה ומזל יושאלו לקבוצה מהלאומית

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות ובשינויים לקראת פתיחת עונת 2021/22 שבפתח. במקביל לצירוף שחקני רכש בתקווה שיביאו לשדרוג משמעותי, יהיו גם שחקנים שייפרדו מהאדומים. השם החם הוא של רז שלמה. מספר מועדונים מעוניינים לצרף את הבלם בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה בסכום שייקבע מראש.

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ינהלו שיחות עם הפועל ת"א בנוגע לשלמה בן ה-21, ובימים האחרונים אף הועברו מסרים מכיוון מכבי נתניה, וגם היהלומים מעוניינים לצרף את הבלם הצעיר בעסקה דומה – השאלה עם אופציית רכישה. הפועל ת"א, מבחינתה, תעדיף ככל הנראה למכור את שלמה תמורת כסף ושחקן כלשהו שיעשה את הדרך ההפוכה למתחם חודורוב.

במקביל, אדי גוטליב סגר את תנאיו ובתוך 48 שעות הבלם אמור לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים. בדרך לחתימה נמצא גם עידן ורד, כאשר בשבוע הבא תיערך פגישה נוספת עם קשר מ.ס אשדוד, שלומי אזולאי, אותו הפועל ת"א מאוד רוצה לצרף.

אדי גוטליב | אריאל שלום

כמו כן, האדומים אמורים לחתום בקרוב על שיתוף פעולה עם עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית. הפועל ת"א תיקח חלק במינוי הצוות המקצועי ואמורה להעביר כמות גדולה של שחקנים צעירים בהשאלה לרמה"ש, כאשר שני השמות הראשונים שיעברו הם אופק עובדיה ושביט מזל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי