מפורטוגל לצפון? חלוץ סרבי עשוי להצטרף לקריית שמונה

ניקולה סטויקוביץ' | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

ניקולה סטויקוביץ', חלוץ בן 28 ששיחק בעונה האחרונה בפארנסה הפורטוגלית במדיה כבש שלושה שערים, מועמד מוביל לחזק את חוד התקפה של עמיר נוסבאום. וגם: נחשפו תאריך ומיקום מחנה האימונים

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה מעלה הילוך בהכנותיה לקראת העונה הבאה. הצוות המקצועי החדש בראשותו של עמיר נוסבאום מרכז את מירב מאמציו באיתור שחקנים זרים, והיום (ראשון) נודע לספורט1 כי הראשון שעשוי להגיע לצפון הוא החלוץ הסרבי ניקולה סטויקוביץ'.

סטויקוביץ' בן ה-28 מתנשא לגובה של 1.85 מטרים ושיחק בעברו בליגה הטורקית ובליגה הספרדית השנייה. את השנים האחרונות הוא העביר בליגה הפורטוגלית, בין השאר בבואבישטה ובבראגה, במדיה הוא שיחק בעונה החולפת שם הבקיע שלושה שערים ב-21 הופעות. נכון לעכשיו, הוא מחזיק בחוזה עד תום עונת 2021/22, אך לספורט1 נודע כי ישנן שיחות ראשוניות בין הצדדים והסרבי עתיד להתיר את חוזהו במועדון הפורטוגלי. למעשה, סטויקוביץ' אמור להגיע במקומו של לוסיו שיעזוב את המועדון. כתוצאה מכך, הצפוניים החליטו להשאיר כרגע זר אחד בלבד בשורות הקבוצה – השוער דזוגאס ברטקוס.

בנושא אחר, האימונים הרשמיים של הקבוצה ייפתחו ב-1 ביולי, בעוד מחנה האימונים צפוי להיערך בסרביה. עד אז, מקווים במועדון להחתים לפחות שני שחקנים זרים ואף לקבל החלטה סופית לגבי עתידו של הבלם אורי דהן, שמבוקש במכבי חיפה. בקריית שמונה הציעו לדהן חוזה חדש, כאשר זה הנוכחי מסתיים בסיום העונה הבאה אך ההערכה היא כי הבלם הצעיר מעוניין להתקדם ולעבור לאלופה.

שחקני הפועל קריית שמונה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי