סכנין אישרה לבירם כיאל לעבור להפועל ב"ש בתמורה לחצי מיליון ש"ח

בירם כיאל | אודי ציטיאט

הקבוצה מהמגזר תאפשר לקשר לעבור לבירת הנגב, אך אלונה ברקת טרם השיבה לדרישתה. עוד הוסיפו כי שחרורו והעברתו של איהאב גנאים עדיין לא הושלמו

(גודל טקסט)

שינוי כיוון בבני סכנין. היום (ראשון) הודיעה הנהלת המועדון כי היא תסכים לשחרר את הקשר בירם כיאל להפועל באר שבע וזאת בתנאי אם הקבוצה מבירת הנגב תעביר חצי מיליון שקלים לסכנין. במועדון הסבירו כי מראש התנו את המעבר רק בסכום שיועבר באופן מיידי.

המעבר יושלם רק לאחר הסכמתו של השחקן כאשר במשפחתו מתלבטים אם לבצע את המעבר המשפחתי מהצפון לדרום. בכל מקרה ההערכה היא שההחלטה הסופית תתקבל ביממה הקרובה.  בנוסף בסכנין הבהירו כי גם מחכים לתשובה הסופית של באר שבע בעניינו של איהאב גנאים כאשר המחלוקת לגבי התשלומים, זאת לאור דרישתה של סכנין שרוב הכסף יגיע בתשלום מיידי.

אם כיאל אכן יעבור להפועל באר שבע, זו תהיה קבוצה השלישית שלו בישראל והשישית בקריירה. הקשר בן ה-33 כזכור החל את דרכו במכבי חיפה ומשם ערך מסע ארוך מעבר לים שכלל קדנציה ארוכה בסלטיק ועד המעבר לסכנין שיחק גם בברייטון ובצ'רלטון. בסכנין העונה שותף ב-22 משחקים בכל המסגרות והיווה חלק מרכזי בהישארותה בליגה עם שלושה שערים ובשני בישולים.

איהאב גנאים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי