קלינגר במכתב זועם ליו"ר איגוד השופטים: "אמירותייך כוזבות"

ניר קלינגר | ברני ארדוב‎

באמצעות עו"ד, מאמן הפועל ת"א שיגר מכתב זועם לעבר רונית תירוש, שאמרה כי הוא צריך להיות מורחק לשנה בעקבות המהומות בגמר הגביע. "הדברים שנאמרו נועדו רק לפגוע במרשי, נתאם איתך סכום פיצוי ראשוני"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הדרבי התל אביבי בגמר גביע המדינה והמהומה שהתרחשה לקראת סיומו עדיין על הפרק, כאשר היום (ראשון) נודע שניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב, שלח מכתב זועם לעבר הגברת רונית תירוש, יו"ר איגוד השופטים, זאת לאחר שאמרה בתקשורת כי "קלינגר צריך להיות מורחק לשנה". המכתב נשלח ב-8.6.21 ועד כה לא התקבלה תשובה מצידה של תירוש.

במכתב, שנשלח באמצעות עורך הדין רועי רוזן, נכתב: "צר למרשי שבחרת לנצל את הפלטפורמה שניתנה לך והתפקיד שבו את אוחזת לשם חריצת דינו של מרשי עוד בטרם התכנס בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, וייתכן אף מתוך רצון מכוון להשפיע על פסיקת בית הדין בעניינו של מרשי. למען הסר ספק, כמות התגובות והפניות שמופנות למרשי מצדדים שלישיים בקשר עם האמור הינה עצומה".

עוד נכתב: "אמירותייך הכוזבות וחסרות הבסיס וקביעתך המבישה נועדו להשחיר את שמו של מרשי, להכפיש אותו ולפגוע בו, במשלח ידו ובשמו הטוב. ברור כי הדברים שנאמרו על ידך נאמרו מתוך מטרה אחת ויחידה – לפגוע במרשי. אין בדברים כדי להוות הבעת דעה לגיטימית. כמו כן, הנך נדרשת לבוא בדין ודברים עם מרשי, ללא דיחוי, לשם תיאום סכום הפיצוי ראשוני לו זכאי מרשי בגין הנזק שנגרם לו בשל דבריך, תוכנם ותפוצתם".

קלינגר במהלך המהומות בדרבי | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי