לואי טאהא מתקרב להפועל חיפה, מיקי סירושטיין עשוי לעזוב

לואי טאהא | מאור אלקסלסי

בלם באר שבע צפוי לחזור מחופשה פרטית ולחתום לשנתיים, בעוד בלם הקבוצה אמור להצטרף למועדון חדש. בן בסט יערוך שיחה נוספת עם כץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה מוכנה לפתיחת חלון העברות, כאשר צירפה את השוער אוהד לויטה והמגן דודי טוויטו (שתי העסקאות פורסמו לראשונה בספורט1) מהפועל באר שבע. כעת נראה כי גם לואי טאהא עשוי לעשות את המעבר מבירת הנגב לכרמל.

הבלם המנוסה שמשחק מהפועל באר שבע מאז 2015 ועדיין לא קיבל הצעה חדשה, צפוי לחתום בהפועל חיפה לשנתיים הקרובות. הבעלים יואב כץ והמאמן אלישע לוי התרשמו לא רק מהיכולות המקצועיות של הבלם, אלא גם מהאישיות שעל פי ראשי חיפה עשויה לסייע בחדר ההלבשה. בכל מקרה השחקן עצמו נמצא בחופשה פרטית וצפוי לחתום רשמית עם חזרתו לישראל.

מי שעשוי לעזוב את חיפה בעקבות הגעתו של טאהא הוא מיקי סירושטיין. למעשה בחיפה מעוניינים להשאיר לעונה נוספת את בן והבה וניסו קפילוטו כאשר גם גיא משפתי צפוי להמשיך וכעת מחכים להתפתחויות בעניינו של סירושטיין, שזוכה להתעניינות מצד מספר מועדונים בליגת העל. שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא החלוץ עדן בן בסט. כץ ערך שיחה ראשונה עם החלוץ וצפוי לערוך עמו שיחה נוספת בכדי לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש עם קיצוץ בשכרו של השחקן.

מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי