עומר דמארי פרש רשמית וקיבל תפקיד במחלקת הנוער של הפועל ת"א

עומר דמארי, עומר בוקנסבוים | הפועל תל אביב

החלוץ בן ה-32, שלא שיחק כדורגל בשנה האחרונה, פרש ממשחק פעיל ומונה למאמן קבוצת נערים א' של האדומים: "כיף לחזור למועדון שכל כך יקר לליבי, מודה על האמון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עומר דמארי כבר שנה לא שיחק כדורגל ומעולם לא הודיע רשמית על פרישה. היום (שני) זה קרה, פחות או יותר, כאשר החלוץ בן ה-32 קיבל תפקיד מקצועי ראשון בקריירה – במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. בעונה הבאה הוא ישמש כמאמן קבוצת נערים א'.

"כיף לחזור למועדון שכל כך יקר לליבי", אמר דמארי לאחר מינויו. "אני מודה לעומר בוקסנבוים ולהנהלת המועדון על האמון בי ומקווה שנצליח בדרכנו החדשה". המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עומר בוקסנבוים הוסיף: "אני שמח לצרף את עומר למחלקה. מעבר לידע המקצועי שלו בכדורגל, מדובר באישיות נהדרת ואדם שמחובר מאוד למועדון. אני בטוח שפרק ב' שלו בקריירה יהיה מוצלח לא פחות מפרק א'".

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן, אמרה: "אני רואה חשיבות רבה בנוכחות של שחקני העבר במועדון ואין ספק שאישיות כמו עומר דמארי, אחד השחקנים האהובים שדרכו על הדשא בבלומפילד, חייב להיות חלק מהמערכת. אנו בטוחים שיש לו הרבה מה לתרום ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד".

עומר דמארי
עומר דמארי | דני מרון

דמארי החל את הקריירה במכבי פתח תקווה ועלה לקבוצה הבוגרת בעונת 2006/07. בעונת 2011/12 הוא עבר להפועל ת"א וביצע את הפריצה הגדולה, עם 56 שערים בשלוש עונות, אחריהן עזב לאוסטריה, קרע רשתות חצי עונה במדי אוסטריה וינה ולאחר מכן עבר ללייפציג בהעברת ענק בסך שבעה מיליון יורו.

משם, הקריירה של דמארי הלכה אחורה. הוא לא התאקלם, הושאל לזלצבורג, הושאל לניו יורק רד בולס מה-MLS והתקשה להרשים. הוא חזר לישראל בינואר 2017, כאשר הושאל מלייפציג למכבי חיפה, בה שיחק עונה וחצי לאחר מכן שב להפועל ת"א בתחילת עונת 2018/19. בתום עונת 2019/20 הוא שוחרר ופרש ממשחק פעיל, והוא ניצב במקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים של הפועל ת"א עם 60 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי