עלי מוחמד הוצע למכבי חיפה, שלא מוותרת על מוחמד אבו פאני

מוחמד אבו פאני חוגג | מאור אלקסלסי

בית"ר דורשת סכומים גבוהים על הניז'רי, אך האלופה מעדיפה בכלל לשמור על הנכס שלה ולספורט1 נודע כי תגיש לו הצעה חדשה לשלוש שנים הכוללת תג מחיר ואופציית יציאה בכל קיץ. חואנחו נייטו מתרחק, נאיל קלארק עזב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה אתמול (ראשון) באופן לא רשמי את אימוניה. האימונים בינתיים הם אימוני רשות, וביום ראשון בשבוע הבא ייפתחו האימונים באופן רשמי. מי שנכח אתמול באימון היו בעיקר מושאלים שחזרו ושחקני נוער שסיימו את גיל הקבוצה הצעירה. כמו כן, באימון לקחו חלק גם מספר שחקנים בכירים דוגמת דולב חזיזה, טאלב טוואטחה, עאיד חבשי ויובל אשכנזי.

במועדון רוצים לסגור ככל הניתן עד הסגל עד ליציאה למחנה האימונים בעוד כשבועיים. מכבי חיפה עדיין לא ויתרה על שירותיו של מוחמד אבו פאני, שמסיים חוזה בסוף העונה הבאה ומעוניין לצאת הקיץ לאירופה, כאשר הוא זוכה להתעניינות ממועדונים איטלקים כמו קליארי ופיורנטינה.

לספורט1 נודע כי בימים הקרובים תוגש לאבו פאני הצעה נוספת, של חוזה חדש לשלוש שנים, כאשר ייקבע לו תג מחיר לפיו יוכל לצאת לאירופה בסיום כל עונה במידה שהסכום ישולם. מעבר לכך, שכרו ישודרג משמעותית. "אבו פאני שחקן חשוב מאוד במערך שלנו ונמצא בראש סדר העדיפויות של הצוות המקצועי", אישרו במכבי חיפה.

ברק בכר, מוחמד אבו פאני
ברק בכר, מוחמד אבו פאני | טל לוי

עוד אמרו בקבוצה כי בשלב זה לא נעשות פניות לשחקנים אחרים בעמדה זו. החיפושים יעלו הילוך רק לאחר שתגיע הצעה רשמית על אבו פאני, שכאמור, מחזיק בחוזה לעונה הבאה. קשר בית"ר ירושלים, עלי מוחמד, הוצע למכבי חיפה חיפה, אך הדרישות הגבוהות של משה חוגג הופכות את סיכויי הגעתו לכרמל לנמוכים.

בנוסף לאבו פאני, מכבי חיפה מחפשת מגן ימני. המועמד המוביל והמועדף היה חואנחו נייטו הספרדי, שקיבל הצעה גבוהה מהירוקים, אך השחקן ובעיקר משפחתו נוטים להישאר בספרד. האלופה כבר בוחנת אופציות נוספות ובימים הקרובים צפויים להתחיל במשא ומתן על פי המלצותיו של המנהל הספורטיבי, גל אלברמן.

עלי מוחמד | דני מרון

עוד במכבי חיפה: בשעות  אחר הצהריים המועדון הירוק הודיע כי מאמן הכושר נאיל קלארק נפרד באופן רשמי לאחר שנתיים. קלארק אמר לאתר הרשמי: "שתי העונות שלי במכבי חיפה היו חוויה נהדרת שהסתיימה בזכייה באליפות. אהבתי כל רגע אשר יצא לי לעבוד במסגרת המועדון, האוהדים פה זה משהו מיוחד והייתי רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להודות לאוהדים המדהימים של המועדון המיוחד הזה, על הדחיפה הבלתי פוסקת שלהם".

"מתחילת דרכי כאן, הם העריכו את גישות האימון המיוחדות אשר הבאתי מהליגה האנגלית. חשוב לי לברך את ברק בכר ואת צוות האימון הבכיר, אני מאחל להם בהצלחה בעונה הבאה בכל היעדים שלהם. לסיום אני רוצה להודות ליענקל'ה שחר והאנשים שאיתו, אשר תמכו בי והם בהחלט אנשים מיוחדים. בהצלחה מכבי, ירוק עולה. תודה".

נאיל קלארק | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי