דולב חזיזה ומכבי חיפה פנו לבית הדין בבקשה לבטל את הרחקתו

דולב חזיזה משלהב את אוהדי מכבי חיפה בחגיגות האליפות | לילך וייס

הקשר נענש על שירה נגד אוהדי מכבי תל אביב ואמור להחמיץ את שלושת משחקי פתיחת העונה הבאה בישראל, אולם באמצעות פרקליט המועדון טוען לפגמים בקבלת ההחלטה: "נפגעה זכותו של השחקן להגן על עצמו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשבוע אחרי שדולב חזיזה הורחק בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל משלושת המשחקים הראשונים של העונה הבאה וגם נקנס ב-5,000 שקלים לאחר שתועד בשיר גנאי נגד אוהדי מכבי תל אביב בו קרא להם "ניאו נאצים", היום (שני) החליט קשר מכבי חיפה לערער על ההחלטה.

באמצעות פרקליט מכבי חיפה, עו"ד עופר בן-אסא, פנה חזיזה לבית הדין העליון של ההתאחדות בבקשה לבטל את ההחלטה להרחיקו לשלושה משחקים, בטענה שבית הדין המשמעתי סירב לדחות את הדיון, חרף הסכמת התובע לדחייה ובזמן ששהה בחופשה בחו"ל (הזמן היחיד שהוקצב לשחקנים העונה).

עוד טען חזיזה באמצעות פרקליטו כי "‎בבקשה פורטו הסיבות הבאות: ‎למרות הסכמת התובע, בית הדין סרב לדחות את מועד הדיון, ומנע בכך את התייצבותו של דולב חזיזה והשמעת טיעוניו. בכך נמנעה היכולת של השחקן והמועדון לייצג את עצמם, החלטה הפוגעת בכללי הצדק וזכותו של השחקן להגן על עצמו. ‎בית הדין, כידוע, דחה את הסדר הטיעון שהוגש בחתימת תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, מבלי לזמן את התובע ואת המבקש לקיים דיון ולשמוע את הסיבות שהביאו את הצדדים להגעה להסדר".

עו"ד עופר בן-אסא, היועץ המשפטי של מכבי חיפה, מסר: "לכל אדם הזכות להגן על עצמו ולקבל את יומו בפני בית הדין, זכות שנמנעה מדולב חזיזה ללא כל סיבה הגיונית. אנחנו נמצאים בעיצומה של פגרה ואין סיבה סבירה להעדיף שיקולים משרדיים על פני שלילת זכות הטיעון של נאשם. אף הסדר העונש מול תובע ההתאחדות, שהבטיח עונש חמור בהרבה מתקדימי העבר, נדחה על הסף על ידי בית הדין המשמעתי, מבלי שנערך דיון לגופו של עניין ושניתנה לדולב היכולת לטעון".

דולב חזיזה
דולב חזיזה | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי