בדרך להפועל ב"ש: דור מיכה פרסם הודעת פרידה מאנורתוזיס

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images)

שבועות ארוכים שהקשר נמצא בקשר עם גורמים בבירת הנגב ויממה לפני שפג תוקף סעיף השחרור שלו, הוא כתב ברשתות החברתיות: "אחרי שנה מרגשת שהסתיימה בזכיה בגביע החלטתי לחפש את האתגר הבא שלי בקריירה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר עונה מאכזבת מבחינה אישית, שכללה שער אחד ושלושה בישולים במדי אנורתוזיס, דור מיכה הודיע הערב (שני) באופן רשמי כי הוא עוזב את קבוצתו הקפריסאית, וכעת נראה כי החתימה בהפועל באר שבע היא רק עניין של זמן.

"אחרי שנה מרגשת שהסתיימה בזכייה בגביע החלטתי לחפש את האתגר הבא שלי בקריירה. אני רוצה להודות מעומק ליבי למועדון המדהים הזה ובמיוחד למשפחת פולאידיס שגרמו לי להרגיש בבית מהיום הראשון", כתב מיכה ברשתות החברתיות. "זכיתי להכיר אנשים ואוהדים מדהימים שישארו בליבי לכל החיים".

מיכה כזכור, שוחרר יחד עם עומר אצילי ממכבי תל אביב אשתקד בעקבות מעורבותם בפרשת "הכדורגלנים והקטינות" והשניים בחרו לעבור לאי השכן. אצילי שחתם באפואל ניקוסיה, שוחרר ממנה כבר בינואר למכבי חיפה והיה אחד השחקנים החשובים של הירוקים ברגעי ההכרעה בדרך לאליפות ראשונה אחרי עשור. מיכה כאמור, צפוי לחתום בהפועל באר שבע ויקווה להשתקם מחדש בכדורגל הישראלי, בדיוק כפי שעשה אצילי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי